Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Isosleiri
















 Viikonloppuni ei ollut oikea viikonloppu, sillä en saanut nukkua kertaakaan kunnolla. lauantaiaamuna heräsin kouluun, ja sunnuntaiaamuna Isosleirin aamupalaan.
Lauantain koulupäivä meni ihanhyvin. paremmin kuin uskoin ainakin. Rahaa tuli kolehteihin, ja näytös meni hyvin (vaikka tipuin vahingossa miltei lavalta). Onneksi olin pakannut jo edellisenä iltana tavarat leirille, sillä mulle tuli hiukan kiire :I
Isosleiri oli kiva. harmittaa vaan että oon mikä oon, ja alan tälläseks. mua alkaa ahistaa helposti, ja mun epvarmuus ärsyttää mua.
toivotaan et ens viikko on yhtä kiva ku tääki viikko :)







ajattelin muuten tehdä tlläisen postausideajutun jonka löysin Louisen blogista :) aloitan huomenna.


Päivä 1 - Esittele itsesi.
Päivä 2 - Tätä olen syönyt tänään.
Päivä 3 - Mitä on rakkaus?
Päivä 4 - Viime ostokseni.
Päivä 5 - Parhaat ystäväni.
Päivä 6 - Tällä viikolla.
Päivä 7 - Viime koenumeroni.
Päivä 8 - Harrastukseni.
Päivä 9 - Käsilaukussani.
Päivä 10 - Tärkeimmät tavarani.
Päivä 11 - Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 12 –Minun päiväni.
Päivä 13 - Mieleisin muistoni.
Päivä 14 - Intohimoni.
Päivä 15 - Tässä kuussa.
Päivä 16 - Tämä saa minut voimaan paremmin.
Päivä 17 – Taiteilujani.
Päivä 18 - Pelkään.
Päivä 19 - Suosikkipaikkani.
Päivä 20 - Ikävöin.
Päivä 21 - Tähän pyrin.
Päivä 22 - Soittolistallani.

Alice

1 kommentti:

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3