Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

tiistai 23. lokakuuta 2012

“Gay or not gay, one or two gays, red fish or blue fish - I’d love that friend no matter what.”



 Tämä päivä meni sipsejä metsästäen ja Kahvilassa kyhjöttäen. Tykkäsin tästä päivästä. Porkkana kävi myös piipahtamassa kauhun merkeissä (kirjaimellisesti). ei siitä sen enempää.. :D
Huomenna on suuri urakka edessä. siivoan huoneeni =4 tuntia raivaamiseen ja 2 tuntia järjestelyihin + tunti viimeistelyyn (Y). elikkä varatkaa mulle hyv hautapaikka jne. :D
huomenna menen myös hieman kaupungille kiertelemään, josko löytäisin itselleni jonkun kivan hameen/mekon , jonka voisin pukea Laivalle :)
En ole tuota laiva reissua paljotta ole miettinyt lähiaikoina, sillä on ollut niin paljon stressattavaa ja töitä, ettei ole ollut aikaa. nyt kuitenkin kiireen vähetessä, olen alkanut miettimään sitäkin, ja tunteet on tosi ristiriitaiset. tiedän että matkasta tulee mahtava, mutta kuitenkin pelottaa (turhaan tietenkin). yh.
no onneksi saan nukkua ensiaamuna (tällä viikolla olen nukkunut nääääin huonosti. liikaa ajatuksia päässä.)


mä laulan jotten yksin jää,
kun vielä pelkään pimeää,
oon vaan häkkilintu pyörällä päästään
on matka tää niin pitkä yksinään.

Tätä olen syönyt tänään
koulussa 5 kananugettia ja peruna, ja päivällä Äidin kanssa ravintolaan jossa söin Kanakorin + pepsi pullo ja spriteä lasillinen  (0,5) :)


Päivä 1 - Esittele itsesi.
Päivä 2 - Tätä olen syönyt tänään.
Päivä 3 - Viime ostokseni.
Päivä 4 - Mitä on rakkaus?
Päivä 5 - Parhaat ystäväni.
Päivä 6 - Tällä viikolla.
Päivä 7 - Viime koenumeroni.
Päivä 8 - Harrastukseni.
Päivä 9 - Käsilaukussani.
Päivä 10 - Tärkeimmät tavarani.
Päivä 11 - Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 12 –Minun päiväni.
Päivä 13 - Mieleisin muistoni.
Päivä 14 - Intohimoni.
Päivä 15 - Tässä kuussa.
Päivä 16 - Tämä saa minut voimaan paremmin.
Päivä 17 – Taiteilujani.
Päivä 18 - Pelkään.
Päivä 19 - Suosikkipaikkani.
Päivä 20 - Ikävöin.
Päivä 21 - Tähän pyrin.
Päivä 22 - Soittolistallani.

-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3