Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

BURMA


Kuvia perjantailta, Mun laukun sisältö ja Blogin nimi
kiitti jälleen ihmisille näiden kuvien takana








mitäh.






 12. Laukun sisältö:
Mun jätti penaali, lompakko, silmälasikoppa, kertakäyttölusikka, kampa, kuoulu kirjoja, paperilappusia, luonnosvihko, nenäliinoja, hanskat, bussikortti, aurinkolasit, avaimet, laskin ja kuulokkeet. hyvin mahtuu mun laukkuun XD

 Tänään meillä oli koulussa Väittelykisojen karsinnat, jotka mun osalta meni ihan penkin alle XD menin sekaisin olinko puolesta vai vastaan ja sitte aloin änkyttää. jes mä! pääsin jouduin kuitenkin Varajäseneksi siihenkin soppaan. toivotaan vaan ettei huomenna kukaan oo kipee! Huomenna on sitten Finaali siihenkin Uotilankoulussa.
 Huomenna on myös Teema päivä! pitää pukeutua 80-luvun muotiin sen kunniaksi, että on enää 80 päivää koulua jäljellä. siitä sitten lähetään kohti 70 lukua, ja sitten 60 luku jne. Oon oikeesti tosi ilonen, kun ihmiset on soittanut jopa mulle kotiin että "millasii vaatteita 80 luvulla pidettiin" ja moni on kysynyt facessa tai kasvotusten. se tuntuu tosi kivalta.
Ite aattelin pukeutua 'New wave'-tyylisesti, mikä on punk-rock-yms tyylinen muoti! mulla ei oikeestaan oo sellasia vaatteita, mutta voihan aina soveltaa.

mun huominen 80-luku meikki :)

13. Blogin nimi

eli mun blogin nimi on A Paper Rose, (minkä toivottavasti olette huomanneet jo) mikä ilmiselvästi viittaa Alice in Wonderlandiin, mutta sillä on myös muita merkityksiä.
Paper siis tarkoittaa paperia, joka johtaa ajatuksen kirjoittamiseen ja piirtämiseen, joita kumpaakin rakastan mielettömästi. Sana Rose on siis suomeksi Ruusu, jonka yhdistän minulle tärkeään ihmiseen, johon keltaiset ruusut liittyvät merkittävästi.
Blogin nimi tulee siis kolmesta asiasta mitä rakastan eli Alice in wonderland, joka toimii blogini teemana, taide ylipäätään, ja rakkaus perheeseeni/ystäviini.
En miettinyt blogin nimeä kauaa, vaan tykästyin siihen vähänkuin välittömästi. :'D


"I am so trembling afraid of my own insanity 
that I sometimes write mainly to prove to my own satisfaction 
that I can keep entirely off that dangerous ground." 


-Alice-

2 kommenttia:

  1. mikä tuo väittelykisa oikeestaan on ?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siinä on kolmen hengen joukueita, jotka väittelee jostain asiasta toisiaan vastaan. yksi väittely kysymys oli esim "Homoseksuaaleille samat oikeudet kuin heteroille", ja toinen joukkue on ajatusta vastaan ja toinen puolesta. :D en osaa selittää, mutta se on oikeesti kivaa XD

      Poista

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3