Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

6. Miten voittaa sydämeni?


540798_480716358657726_1187933084_n_large
 Viisi tapaa voittaa sydämeni

1. Ole oma ittesi. näytä sun mielipiteet ja millä tuulella oot. jos sua vituttaa niin oo vittuuntunut, ja jos oot ilonen niin hymyile. Jos et oo oma ittesi, vaikka olisit täysi kusipää, niin et ikinä saa mun täyttä hyväksyntää. inhoan jos joku valehtelee, varsinkin itselleen

2. Jos et pelkää puhua sun intohimoista. jos rakastat musiikkia, puhu siitä. jos rakastat kirjoja, puhu niistä. jos rakastat kastemadoista, puhu niistä. Mä haluun kuunnella, koska se on sulle tärkeetä, ja opin tuntemaan sua paremmin.


3. Luottaa itteensä, muttei silti ole ylimielinen. Saa valittaa, ja saa olla huonolla tuulella, mutta en jaksa itseinhoa 24/7. En mitään "miks ees puhut mulle kun oon niin kauhee". Oon liian suora siihen, ja lopulta sanon jotain kauheeta kuten "no en jaksakkaan" tai jtn. Mut toisaalta en siedä ihmisiä jotka ajattelee että voi saada kenet tahansa. Terve itseluottamus on kaunista.

4. noloa myöntää mut, jos sulla on aikaa mulle ja jaksat puhua mulle. En voi sille mitään, mutta jos puhut mulle, ja oot mukava niin ihastun suhun 50% varmuudella. En kuitenkaan halua että koko ajan pitää tekstata ja jos kestää vastata niin tulee toinen viesti perään et "mikset vastaa? :(". Mut jos vaan sanot 'moi' jos nähään sattumalta, puhut välillä vaikka Facessa ja välillä ehkä hengaat mun kanssa. ite en alota miltei koskaan keskustelua, joten sitäkin tarvitaan.

5. Saa mut ja muut ihmiset nauramaan.. Jos saat mut nauramaan vaikka mulla on tosi huono päivä, saat kiedottua pikkurillisi mun sydämen ympärille. Iloiset ihmiset ovat automaattisesti puoleensa vetäviä



 Nää asiat mitä listasin, ei ole pelkästään rakkauteen liittyviä, vaan ystävyyteenkin. Mulla oli sitäpaitsi tosi vaikeeta keksiä viittä asiaa millä kiehtoa minua, sillä yleensä en listaa asioita joita haen. ihastun jos ihastun, enkä todellakaan pysty selittämään miksi niin tapahtui.


"Dear Darlin’, please excuse my writing.
I can’t stop my hands from shaking
cos I’m cold and alone tonight.
I miss you and nothing hurts like no you.
And no one understands what we went through.
It was short. It was sweet. We tried."

-Alice-

PS. Kiitti ihanista kommenteistanne (sekä blogin puolelle että muuten)  kroppa- postaukseen. jokainen kommentti tarkoitti mulle tosi paljon.

PPS. Mitä mieltä ootte ulkoasusta? muutan sitä varmaan vielä, sillä en oikein tykkää tästä

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. ei, en ole lesbo :) lasken itseni Panseksuaaliksi, mutta en lajittelisi kenenkään seksuaalisuutta lokeroihin. Rakastu keneen rakastun, ei siinä sen kummempaa :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. ihan vitun todellakin olen Nick!

      Poista
    2. LUIN KOKO TÄN POSTAUKSEN UUDESTAAN JA TAJUSIN ET IHAN OIKEESTI NOI KAIKKI OSUU SUHUN MITÄ VITTUU MEE POIS!

      Poista
    3. mut niin menee moneen muuhunki :'D esim: Liina

      Poista
    4. Mäki olin sillee, et "miks Sanna kirjottaa mustaaaa" XDD

      Poista
    5. Sori, en kirjota susta, vaan siitä tavasta millä saa mut tykkäämään ihmisistä :D

      Poista

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3