Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

perjantai 4. marraskuuta 2011

Red hair? Hand me down jumper? Must be weasley...

löysin vanhoja kuvia ja mun on pakko jakaa ne teijän kans!! XD mä oon näyttäny erittäin tyhmältä ja mun kaverit sika kauniilta!! tää oli tätä aikaa ku kaikki oli nii onnellista!
vuos sitten piirretty 'onelma minä'
videolla syy siihen miksi halusin Lontooseen!! tää on jostain elokuvasta minkä katoin vuonna soijapapu ja luomuperunamuusi!! nytku näin tän ni muistin heti!!










<3





mun naiset <3

PÖLYPALLERO!!

joskus vaan nolottaa olla minä :D


crem pienenä


lunta on lunta on!!




mul on ikävä suorii etuhiuksii.. <3




kaksi pientä kääpiötä marssi näin aurinkoista tietä eteenäin :D <3













seuraa johtajaa??

LAAMA VUONAA APUTSIKAPUDAPU!!! :D







kui mul on näi mont kuvaa S'stä?? :D










tätä laihuutta!!
kirkkoonhan pitää laittaa kravaatti?


this is hallowen,halloween,hallowee.



äidin häät. ei kyl yhtää oo ikävä noit etu hiuksii!! iha hirveet





klostor <3 ikävä



















edes hiukan vaalee iho ollu?


jääkaapilla tottakai














mun ei ihant totta ollu tarkotus tappaa teitä kuva paljouteen mut.. :D jos te selvisitte tänne asti ni onnea!! :D
-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3