Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

perjantai 4. marraskuuta 2011

do you know everything?

yksi: 10 Asiaa joita odotat
1. LONTOO!! jos nyt ääsen sinne. mutta yrittänyttä ei laiteta!! miksikö haluan sinne? en oikein tiedä :D se kutsuu miua!! olen halunnut sinne melkein 5 vuotta!! siellä on kauniita taloja! siellä on hyvä kuvata! muoti! korut! vaatteet! kynnet! koulut! huvipuistot! nähtävyydet! KAIKKI <333
2. TULEVAISUUS- okei eli ne jotka ovat viettäneet aikaa edes hiukan minun kanssani, tietävät että rakastan vaatteita ja muotia. haluan lukioon, sieltä tampereen taidekorkeaan sieltä lontooseen ja sieltä takaisin suomeen. ehkä :D
en tiedä tahdonko vakituisesti takaisin suomeen. haluan myös tietää saanko koskaan kunnollista seurustelukumania :D


3.LUKIO-haluan uusia kavereita ja uusia aineita!! ja onhan se ny jännää muutenki!! kyl te kässäätte :D
4.RIPPIJUHLAT- juhlia,juhlia,juhlia!! paljon kuvia!! paljon lahjoja!! hyvää ruokaa!! kavereita!! vaatteet!! hame!! toinen hame!! rippikuvat!! rippivaatteet!! mekko!! rippihame!! korttien teko!! ja vielä kerran se hame!! >:D + rippileiri!! ei tätä tartte selittää!! :D


5.JOULU
lahjojaaa <3 yhdessä oloa ja tottakai ruokaa!!

6.OMA KOTI- oi odotan niiin pajon että saan asua yksin!! maksaa omat laskut ja pitää oman kodin siistinä! omat paikat kaikille! omat säännöt! omat tavarat! jne!



7. EKA TYÖPAIKKA- oi oi oi oiii <3 niin mahtavaa <3 omaa rahaa ja olisi unelma olla vaatekaupassa, sisustus liikkeessä, kahvilassa, eläinkaupassa, kukkakaupassa, kangaskaupassa tai jossain korukaupassa! ah nam <3 kesätyöpaikkaa hakiessa!! <3

8.LUMIKINOKSISSA HYPPIMINEN- paperi! varaan sut hyppii taas tänäkin vuonna!!

9.MERESSÄ UIMINEN- jotain niin ihanaa,ku kavereiden kanssa meressä riehuminen >:D
10. UUSI OBJEKTIIVI MUN KAMERAAN- ah orotan kovasti <3 uus zoomi <3 tavallisissaki kameroissa on paremi ku mun järkkäris T.T  siihen olis kulunu mukaa zuumi mut se makso sit 200 enemmä et en ottanu sitä sit :(



kaksi: 9 Ihmistä joita et halua menettää :
mää en nyt laita salanimiä.
ei järjestyksessä
Sofia-rakas
Iida-rakas
Henttu-rakas
Jenna-rakas
Lotta (huikuulostaatyhmältä)-rakas
 Suanna-rakas

 Nina-rakas
 Äiti-rakas (liittyy tottakai muihinkin perheen jäseniini)
Marleena-rakas


kolme: 8 Asiaa joita et voi sietää :

1. ihmiset jotka eivät ajattele muita. me, I and myself.
2.ihmiset ketkä muistuttelevat ikivanhoista jutuista/virheistä ja vittuilevat niistä. ei mikää leikki mielinen mut jos se on niinku toistuvaa.

3.tylsyys. muodossa missä hyvänsä. en pysty rauhoittumaan tylsyydessä. pakko tapahtua jotain!
4.eläinkokeet/eläinrääkkäys. en voi ymmärtää sitä. en vain käsitä miten joku voi teehdä mitään sellaista puolustus kyvyttömille pienille eläimille.

5.ihmiset joita ei kiinnosta/välinitämättömyys. se satuttaa kaikkein eniten.
6.ihmiset jotka on kivoja sillonku ne ite haluaa olla.

7.ihmiset jotka eivät luota. ei aina ja kaikkiin tarvitse luottaa, mutta ystäviin kuuluu. itse olen ihminen joka ei sano, jossei tarkoita, ja sanoo kaiken suoraan! jote minulle on turha tulla sano et 'ei sua oikeesti kiinnosta' tai 'ei sun tartte olla mun kans josset haluu'. jossen haluu ni en sit tekis nii!! ja vaik mua ei ny itteeni ojat kiinnosta ni kyl mulle saa silti niistä puhuu eikä jättää mua ulkopuolelle.. mut en haluu kuulla mm. että jonkun pussaaminen on limaista!!!! XD

8. ihmiset jotka kulkevat ystävältä ystävälle. elisiis valitsee et okei no ton kanssa tänään ja sit jos se ei haluu ni sit oon ton toisen kanssa. on niinku järjesty kenen kans kulkee 1,2 ja 3 vaihtoehdot.



neljä: 7 asiaa joita et voi unohtaa :


1. T. ihmiset tietäköt ketä tarkoitan tai eivät. rakastan sinua aina ja ikuisesti, enkä tu koskaan ikinä milloinkaan unohtaa sua. ikävä.

2.Mun ja K'n pahin riita. K heitti Hattaran (kissani) ulos ilman valjaita, (kissani on sisä kissa sillä se on puoliksi villi eikä tule takaisin jos se pääsee karkuun) ja tukki tieni ulko-ovelle. aloin huutaa kurkkusuorana hänelle  ja lopujenlopuksi kiipesin ikkunasta karkuun. äiti soitti minulle, vasta tunnin päästä. K ei ollut kertonut hänelle riidastamme ja olin jo bussi pysäkillä. äiti haki minut ja hattaran kotiin. oli talvi ja minulla oli vain T-paita ja pitkät housut + kissani.

3.Vappu 2011!! en ikinä!! oi te olitte niiiiiin ihania!! olin ensimmäistä kertaa kunnolla yökyläilemässä kenenkään luona!! (kyllä olen pian 15) :D meillä oli näääääääääääääääin hauskaa!!! mentiin rullaluistelemaan hameetpäällä ja kaikkea!! :) joskus uudestaan? ;) <3

4. kun istuimme viime kesänä koulun kentällä ja lauloimme yhteen ääneen I write sins not tragediesia! se oli jotain sellasta mikä sai mut tuntee itteni niin onnelliseksi. toivon et voisin mennä takas siihen aikaan. tuntuu et kaikki on muttunut siitä niin paljon..

5. kun ensimmäisellä luokalla sain koko kirjastoauton luettua!! :D olin silloin jo hirveä lukutoukka ja olin lukenut tietokirjallisuudesta-aikuistenkirjoihin kaiken :D siinä vaiheessa äiti vei minut kirjastoon. elämän suuria hetkiä :D


6.sitä kun sain hymytyttöpatsaan 3 luokalla!! :D olen siitä ylpeä!! :D yksi niistä harvoista ylpeyden aiheistani siis :D

7. ensimmäistä päivää Nanun koulussa! oivoi niitä katseita!! oivoi sitä paniikkia!! sain 2 paniikkikohtausta ennen koulua, yhden koulussa ja 1 koulun jälkeen :D ihmiset katsoivat minua kuin erittäin isoa likaista rupisammakkoa, mistä tulee kummallista ääntä. taino sellainenhan mä oon!! :D

viisi: 6 Asiaa jotka saavat sinut iloiseksi :

1.YSTÄVÄT- ei tarvitse edes selittää <3



2.ELÄIMET (nämäkyllä lasken ystävikseni)- toimivat terapiana. niille voi vuodattaa kaikki tunteet ja ne ei kerro niistä muille. joskusmusta tuntuu et Hattara on ainut ketä oikeesti ymmärtää. mä en pystyis nukkumaan omassa sängyssänikään ilman kissaa jalkopäädyssä <3


3.MIELIKUVITUS- oma maailma, omat säännöt. mun pään sisällä on niin paljon asioita, jotka eivät vaan mitenkään pääse ulos. 


4.PIIRTÄMINEN- ei niinkään te iloiseksi, vaan poistaa murheet. tyhjentää pään. toimii terapiana.



5.SUKLAA ei varmaan tartte selitää :D


6.KIRJOITTAMINEN/BLOGGAAMINEN- toimii myös terapiana, silloinkun en voi puhua ystävilleni, niin kirjoitan tänne :)


kuusi: 5 asiaa joista pidän ulkonäössäni :

 1.apua.. öö.. HIUKSET- tykkään siitä että hiukseni kestää. voin värjätä niitä uudestaan ja udestaan eivätkä ne vahingoitu. pidän myös hiusteni paksuudesta. vaikka välillä pinnamenee näiden  ah niin ihanien afro aamujen kanssa (kyllä. minulla on välillä oikea afro aamulla) niin silti tykkään kiharista hiuksista


 2.ööö.. silmistä? entiedä. haluaisin että silmäni olisivat vihreämmät, ripseni pidemmät ja jne.. enkä haluaisi tälläisia kulmakarvoja!





3.öö.. ehkä kynnet? siksi että ne kasvavat nopeasti! :D

4.öö.. EMMÄTIIÄ!! mä oon kiitollinen että mulla on muotoja ja olis tosi pieni tää tiimalasi kohta jos olisin laiha, joten se kai!!?? :D

5. EI MITÄÄÄÄÄÄÄN!!!! :D oma tyyli!! ei nii voi sanoo mut what ever!! :D

seitsemän: 4 kappaletta joista on paljon muistoja


1. i write sins not tragedies- luitte jo ylempää yhden muiston

2. kaksi lensi yli käenpesän. vaan niin paras


3. spaghetti cat ja flushing a toilet!! :D niin paljon hyviä muistoja!! :D

4. cocaine. ei oikestaan liity minuun mutta muistoja löytyy.






kahdeksan: 3 parasta kirjaa.

 tää on paha!!
1.Harry Potterit ehdottomasti! 
2.kaikki mangat!! :D
3.kaikki ihanat kirjat!! en kestä!! en pysty tähän! kaikki on nii ihania!! <3


yhdeksän: 2 kuvaa minusta, uusin ja vanhin minkä löydät :
  oh my god!! :D

1.
vanhin mikä oli koneel :D

2.
leikkisin mun kameran kans! mun ei todellakaan ollu tarkotusta laittaa tätä mihinkää!!!! :D nyt nolottaaaa.. :D

kymmenen: 1 säe laulusta tai runosta joka kuvaa sinua/tunteitasi :

can't they see the pain in my eyes
can't they hear the pain in my words
can't they see the pain written in my arms
can't they feel the pain around me

I don't want people around me to get hurt by this pain
I want that I'm its only victim
I want to protect the people I love
I want to be a good girl
but the pain won't let me
I'm under its control
I'm sorry if I hurt you
I'm sorry if it hurt you
I'm sorry.




oho tulipa pitkä postaus :D onnea niille jotka jaksoivat lukea loppuun asti! :D tein tälläsen jännän ku oli nii tylsää :D

-Alice-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3