Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

sunnuntai 30. lokakuuta 2011

How much more love do you need for you to accept me?

oon tässä miettiny et ku kirjotan tällä hetkellä äidinkielen tarinaa, niin haluaisitteko lukea sen? miettisin et jos sais siit hyvän numeron ni voisin ehkä uskaltaa julkaista sen :D en oo kyl kovin hyvä kirjottelia eikä tässä tarina soo päätä eikä häntää, muttt... no aattelin kuitenki et jos joku 9 tai 10 tai ees 8½ tuolis ni voisin kirjottaa sen tänne.. ja oon muuten piirtäny kuvanki näist hahmoist!! :D

mut se ny vähä jää ku mul on jätti projekti menossa. ai mikäkö? piirrän kaikkien ystävieni kuvat victoriaalisissa hameissa, teen ison Alice in wonderland tyylisen taustan siihen ja kiinnitän sängyn yläpuolelle jotta voisin katella sitä joka ilta ;D sitten pistäisin siihen kuvan  ympärille ihania asioita joita ystäväni ovat sanoneet ja joitain runoja.. se olis tarkotus...

ja sit pitäis viel tehä toi permis-projektiki valmiiks.. mut se on hankalaa ku kaikki ta varat sikin sokin tän muokkaamisen takii aj ne luonnokseton hukassa :D no löyrän ne sit myöhemmmi ehkä 8D hope so

MUT SIIS mul oli tällänen juttu et kysely!!! mul oli sellane mun vanhassa blogissa, mut aattelin tänne tehä sellasen ihan eriksee.. itteäni houkuttelee eniten toi vaatekaappi ostau ;D ÄÄNNESTÄKÄÄ <3


-Alice-

ps. kuvaa tunteitani täydellisesti

Hei isä katso minuun
Ajattele menneisyyttä ja puhu minulle
Kasvoinko suunnitelman mukaan?
Ja luuletko että tuhlaan aikaani tekemällä asioita joita tahdon tehdä?
Mutta se satuttaa kun paheksut kaiken aikaa 


Ja nyt yritän kovin selviytyä
Haluan vain tehdä sinut ylpeäksi

En koskaan tule olemaan tarpeeksi hyvä sinulle
En voi esittää että
Olen kunnossa
Etkä sinä voi muuttaa minua 

Mikään ei kestä ikuisesti
Olen pahoillani
En voi olla täydellinen
Olen pahoillani
En voi olla täydellinen 

Yritän olla ajattelematta
Kipua jota tunnen sisälläni
Tiedätkö että olit ennen sankarini?
Nyt se näyttää todella kaukaiselta
Ja tuntuu kun et enää välittäisi 

Mikään ei muuta asioita joita sanoit
Kiltti älä käännä selkääsi
En voi uskoa että on vaikeaa
Vain puhua sinulle
Mutta sinä et ymmärrä


pps. R.I.P mun pitkä peukalon kynsi :( leikkasin sitä pienemmäks ku se oli nii huonos kunnos :( teepussit ei enää auttanu..

ppps. huomen alkaa koulu... fuuuuuuuuuu.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3