Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Mitä jos mua ei oliskaan enää huomenna?







Kiireinen viikonloppu, en oo ehtinyt ees kirjottelemaan. päässä lyö jälleen tyhjää, enkä tiedä mitä kirjoittaa. oon siivonnut, maalannut, nukkunut, tekstannut hullunlailla, nukkunut lisää ja lukenut. voi kuulostaa siltä etten oo tehnyt paljon mitään, mutta piirtäkää/maalatkaa 8 tuntia putkeen ja kertokaa uudelleen sen jälkeen.
otan huomenna kameran varmaan kouluun, joten saatte kuvia, ettekä joudu kuuntelee mun tyhmiä jupinoita :'D
16. Jos maailma päättyis tänään, mitä tekisit?
viettäisin aikaa mun ystävien ja perheen kanssa, ja kertoisin kuinka tärkeitä ne on. Kertoisin mitä oikeesti ajattelisin kaikista ihmisistä ja asioista, ja käskisin Iidan tehä niin myös (:D). Antaisin mun kaikki Mangat Pullealle, ja muut kirjat Liinalle. CD't antaisin varmaan Laamalle, DVD't Sofialle. Porkkana sais kaikki pikkutavarat ja söpöt jutut. 
sisin ja joisin niin paljon että olisin räjähtämisen partaalla. kertoisin äidille miten kiitollinen oon sille, ja  Iskälle kertoisin miten pali se merkittee. Natsan ja Karin käskisin pitää varansa, sillä jos ne joskus satuttais mun vanhempia, tulisin takas ja kummittelisin ne mielisairaalaan asti. 
tekisin myös kaikkea mitä oon aina halunnut tehdä. ja kuvaisin sen kaiken. kirjottaisin kirjeitä valmiiksi ja tekisin videoita. 
tekisin kaikenkisii asioita, mitä en ikinä tekis jos luulisin eläväni vielä monta vuotta.
 
 
17. little things that makes you feel warm and fuzzy
en edes yritä suomentaa tätä, mut tarkottaa siis, asioita jotka saa mut hymyilee ja hyvälle tuulelle jne
Mä oon ihminen, joka kiinnittää huomioita mitä oudoimpiin asioihin, ja hymyilee pienillekkin asioille. Mä rakastan kun joku ottaa mua kädestä kiinni tai halaa (duh,kuka ei). Tykkään kun joku sanoo että oon söpö, sillä kaikki on kauniita, mut kaikki ei oo söpöjä. tykkään jos joku sanoo et oon kiinnostava, tai että munkanssa on kiva puhua. tykkään kun joku kysyy multa apua muotiasioissa tai avautuu mulle muutenvaan. tykkään tosi monista asioista.


" Do you think about me when you're all alone? 
The things we used to do, we used to be 
Do you think about me when the crowd is gone? 
It used to be so easy, you and me "


-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3