Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

perjantai 22. maaliskuuta 2013

tykkääminen, alkoholi ja huumeet



Päivä 21 - Ihminen josta pidän, ja miksi pidän hänestä
Haetaanko tällä takaa sitä kenestä tykkään niinkuin ihastuksena tai rakkautena? siihen en vastaa. En kerro keneen ihmiseen olen rakastunut, ja sitä on turha udella. se ei kuulu muille kuin minulle (ja kai kohteellekkin mutta siltä ei kysytä :''D)
Hänestä pidän, koska voin olla oma itseni, ja hän hyväksyy mut sellasena. tai ainakaan ei valita XD oikeastaan en osaa selittää miksi rakastuin, sillä niin vain kävi. mun tarkotus ei todellakaan ollut kiintyä keneenkään, sillä lupasin ittelleni ettei niin käy.. hups

Päivä 22 - Mitä mieltä olen alkoholista ja huumeista?
itse en oikeastaan juo. like, ever. Harkitsen eläväni elämäni absolutistina, mutta ei niin varmaan tapahdu. Juon varmaan kun olen vanhempi, ja juon vain seurajuomana, mutten koskaan kännejä. Alkoholia vastaan en ole, mutta Kännäämistä vastaan olen. En voi sietää joka viikonloppuisia teinikänniin vetäjiä, tai aikuisia jotka juovat joka viikonloppu itsensä humalaan. Luonnollisesti olen alkoholismia vastaan täysin.
 Musta ihmiset saa juoda joskus jos juhlitaan tai pidetään hauskaa, mutta ei joka viikko, tai edes joka toinen. + Jos olet humalassa, et voi olettaa mun käyttäytyvän sua kohtaan 'normaalisti'. joko oon huolehtivainen sua kohtaan, tai paheksun sua. tai kumpaakin.
Huumeisiin mulla ei ole kunnollista mielipidettä, sillä siihen en ole paljotta törmäillyt. Itse en huumeisiin koske, enkä sitä oikeastaan hyväksy. Mielipiteeni taitaa huumeisiin olla sama kuin alkoholismiin. Sitä löytyy maailmasta, vaikken sitä hyväksyisikään, mutta kaikin keinoin yritän auttaa ihmisä välttämään sitä.


I don’t deserve him. 
I never have. 
I had a crush on him for so long 
and then he was finally mine 
and I knew it was too good to be true. 
I knew I would lose him.” 

-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3