Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

lauantai 5. tammikuuta 2013

Haaste!


en tiiä kuinkamonta kertaa oon tänkin haasteen tehnyt, mutta jos kerran haastetaan niin sitten tehdään mitä pyydetään, vai mitä?

 minut haastettiin täällä

Säännöt:

- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

11 asiaa itsestäni


1. Kiroilen paljon. siis tosi paljon. jos mua ärsyttää tai oon pahalla päällä voi suusta purkautua sellainen 'vittusaatanaperkelejumalautapaska' litanja. 


2. osaan ottaa kritiikkiä (lue:välillä myös puhdasta haukkumista) vastaan ilman että suutun tai loukkaannun yms, mutta se ei tarkoita että muuttaisin itteäni tai mitään muutakaan.


3. Oon ylpee tietokone riippuvainen! YouTube, Blogger, Tumblr, Twitter, We<3it, Ask.fm kuuluu mun pakkomielteisiin

4. Rakastan erilaisia YouTube Vloggaajia ja Coverittajia! ah !

5.
Mun mielestä on tyhmää kun ihmiset sanoo et 'ulkonäöllä ei ole väliä' tai ei tietenkään oo väliä se ei kerro ootko kiva vai et, mut jos oot super kaunis/komea, niin ihmiset automaattisesti kiinnittää suhun huomiota. se ei tietenkään tarkota että sen perusteella rakastuttaisiin tai mitään. kässäättekö pointin?


6. mulla on super outo minäkuva: vihaan itteäni, mut mä oon ainut ketä saa vihata mua, koska oon nii vitun mahtava. mitäh?

7. tää biisi saa mut itkemään

8. en halua et ketään sellanen halaa mua ketä ei rakasta mua. taisiis en anna useen mun kaverinkaan halata mua, like ever, koska en usko et ne oikeesti välittää

9. mä en tykkää alottaa keskusteluja
10. mä INHOAN jos joku ei vastaa mun tekstareihin. tai jos kestää super kauan vastata :D #sorrynotsorry
11.mä oon sellanen ihminen et patoon kaiken mun sisälle, välillä vihjailen jotain ja lopulta räjähdän

Haastajan kysymykset

1. Millä kolmella verbillä kuvailisit itseäs?
Nauraa, Puhua, ja 
Minä: "äiti sano joku verbi mikä kuvaa mua"
Äiti: "Datata"
Minä: "... toi on oikeesti hyvä, mut onk se sana?"
Äiti: "en tiiä mut se kuvaa sua täydellisesti"


Ymruevzpbh4_large

2. Jos Jumala soittais sun kännykkään, mitä vastaisit?
" Hello fucker, why the hell did you kill him? "
3. Mitä et voi sietää?
valehtelua. sotia. Urheilua :D. Huonoa Nettiyhteyttä. sitä jos joku sanoo et rakastaa, vaikkei tarkota sitä. Ignooraamista. Sitä ettei hyväksytä erilaisuutta. muotivirheitä.
4. Mitä paheita sulla on?
 just toi et patoon asioita mun sisälle, puhun liian kovaa ja kimeesti, Nauran liikaa, mä piilotan roskia  kaappien taakse ja mattojen alle jne, oon laiska, syön liikaa, juon liian vähän, liikun mitättömästi, oon ujo, en syö muiden nähden, pureskelen kynsiä, jne jne jne lista on loputon
5. Ketä on sun celebrity crush?
6. Mitä yhtä sanaa vihaat yli kaiken?
Sanoa tai kirjoitusvirhe, koska en koskaa kirjoita  niitä oikein.


7. Jos saisit sanoa jokaselle maailman ihmiselle kolmen sanan lauseen, mikä se olis?
"Never Give Up" tai " Always Be yourself"
8. Sulle tuodaan karaokelaite, ja sun on pakko laulaa joku biisi. Mitä laulat?
Ed Sheeran - A teamOne Direction- Little Things tai  Justin Bieber - Fall. jos pitäis nolata itteni ni nolattais sit täysillä.
9. Mitkä on sun kolme lemppari blogger blogia?
 oh, en kyllä pysty sanomaan vain kolmea!

10. Miten ihmiset sua yleensä kuvailee?
Itsepäinen, Äänekäs ja 'ei koskaan pysy paikoillaan tai istu alas'
11. Mikä oli sun uuden vuoden lupaus?
tässä postauksessa vastaus kysymykseen

Haastetut blogit:

oon pahoillani mutten haasta ketään, kun kerran haasteen olen niin monta kertaa tehnyt. anteeksi!

"I keep running back to you
Don't leave me alone
I'm at my best when I'm with you
Raise up your glass for broken hearts
These shattered pieces form the scars"

-Alice-

 

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. I hate it if it's someone who doesn't love me. Even the thought if someone touching me makes my skin crawl.

      Poista

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3