Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

torstai 3. toukokuuta 2012

I guess I’m human.

There was a sort of calm before the storm, then all of a sudden screams echo all around the house filled with so much pain and suffering. Her mum looks up and sobs louder as she listens to her daughter screaming, like someone had literally ripped her heart out. She wished she could do something for her little girl. She didn’t want her to suffer like this.


tänää oltiin sitten siellä porin priaatissa, ja mulle selvis sitten vasta paikan päällä, että se on armeija höskä :D heh heh ei vois vähempää kiinnostaa :D itse en armeijjaan ole menossa koska 1. Olen jossain määrin pasifisti, joten..  2. oon tosi kapinallinen. saisin kaikki vaan vaikeuksiin, kun pistäisin 'ylempiarvoisille' vastaan 3. kunto ei kestä :D moi mä vaan :D muutenkaan mua ei oikein kiinnosta viettää parhaimmassa tapauksessa 9kk jossain laitoksessa. olis sinääns kiva näyttää ihmisille, et naisestaki olis siihen kaikkeen. mut kyl siel on tarpeeks naisii näyttääkseen niille kaapin paikan ilman muakin ;)

“You’re going to hell,”
“At least you’ll be there with me.”

huomenna ajattelin laittaa ton mun uuden vaaleenpunasen paidan kouluun, vaikka ajatus pelottaakin D8 mulla ei oo ikinä ollu vaaleanpunasita päällä, eikä se oikeastaan sovikkaan mulle :D haluan silti kokeilla. YOLO! :D huomenna on kyllä muutenkin kakka päivä... pelkkiä lukuaineita+matikankoe <3 T_T käytiin onneksi äsken kirjastossa, niin sain jotain muuta ajateltavaa :D kyllä mä luen kyllä mä luen... vaikkei huvittais.
nomut nähdään taa joskus :)

“I’ve missed you,” The Ginger said softly. The scary part is that it’s true.
“Fuck you. You’re the one that walked away. What right do you have to miss me?”
“You were my best friend, we did everything together. I may have walked way but that doesn’t mean I can’t miss you.”

-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3