Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

maanantai 27. helmikuuta 2012

Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.

aika masentavaa ku kaikis blogeis lukee jotain et 'hieno sää meen kuvaamaan' tai ' kiva ilma, onneks mun kaveritulee meille', ja mää vaan oon et "Moi oon Sanna, ja istun yksin tietokoneella ja mun läski maha yrittää syödä mut." :D
että tälläistä! ¨
Torstaina tosin ajaudun joko kaupunkiin ta Permanentin luo hillumaan :) olis mahtavaa tehä taas jtn videoit ;) <3

ei mul muut olkaa te vaan siel ulkona ja jäätykää!!! mul on suklaata teil ei >:D


-Alice-

ps!! MITÄ MITÄ MITÄ MULLA ON 8 LUKIJAA OU JEA!!! >:D Tervetuloa rakas uusi lukijani! muista sinäkin että kommentoiminen ei ole suotavaa, vaan pakollista! ;) <3

7 kommenttia:

  1. Kirjotas aik hyvi ikäsekses.
    Ooks koittanu kirjottaa tarinablogii?

    ps. Oot iha super kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAAAAAA!! sä sait mut itkemään!! ihan hirveen kivaa et joku tulee tollee sanoo, vaik ite oon kyl sitä mieltä, että harjoitusta tarvittaisiin PALJON!
      ei en ole koskaan harkinnut tuollaista vaihtoehtoa, vaikka ajatus tosin on hyvin mielenkiintoinen, ja voisin jopa harkita asiaa :)
      ja oi kiitos kovasti kehusta! merkitsee paljon!
      kiitos kiitos kiitos kiitos hirveästi ihanasta ja kannustavasta kommentistasi !!! <3

      Poista
  2. Eihänä siulla edes mitään sellaista masua ole. Juuri sopiva, ei kylkiluut näy. Mau. Vaikka ei masusta nyt puhuttakkaan, mutta mie tykkään sun jaloista. *halihalihali*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei. okei. okei. toi vika juttu kuulostaa pelottavalta :D nojoo mutta itse en tykkää mahastani, enkä jaloistani :D *halihalihali* takasin <3

      Poista
  3. ahhahhaaaa aijon kuule spämmillä kommentoida sun juttuja ;--)

    sulla on kiva blogi ja olisi kiva kuulla enemmän mitä sä mietit. laitan sulle sen luvatun spämmiviestin ihan heti perään - jos saan lukea sitä sun salaista blogia :) kuin vanha sä olet?

    VastaaPoista
  4. no huoh täältä sitä spämmiä sit tulee, sori ...

    huomasin vasta nyt et tos luki 15. oonko edes nolo :D mä vasta opettelen käyttään mun silmiä. ja päätä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo et oo ainut kenel ain välil jää huomaamat asioit :D mut siis kommentoida saa ja kuuluu!!! :D ja laitoin sulle sähköpostiin kutsun toiseen blogiini :)

      Poista

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3