Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

tiistai 28. helmikuuta 2012

En minä ole lihava, olen vain löysästi pakattu.


 sanat sopii ku nenä päähän mun tän hetkisiin mietteisiin :) <3

noniin ja sitten todelliseen aiheeseen! :D
elikkä pätin nyt tulla puhumaan kynsistä, ja omasta kynsien laittamis 'pakkomielteestä' sillä nyt on tullut aika monta kyselyä ja muutenkin kommentia tästä hommasta!

Anonyymi: hienoja kynsiä sulla! ovatko nuo omat kynnet vai tekokynnet? Minkä ikänen oot, ja ootko harkinnut kynsien laittajan uraa? :)

Anonyymi: OOT TOSI HYVÄ LAITTAA KYNSII!!! osaisinpa minäki laittaa kynsiä tuollatavalla :)

siinä muutamia. elikkä ihan ensimmäisenä sanon että, en todellakaan osaa laittaa kynsiä! :D
kynsien laittaminen on mulle pelkästään laittautumista. niinkuin korujen keräily tai meikkaaminen tai vaan pukeutuminen. lasken tän ehkä just ja just harrastukseksi :D
kynteni ovat 100% luomua jos niin voi sanoa :D eli ihan omaa kynttä pelkästään. ja en ole koskaan edes harkinnut töitä kynsien parissa. se ei vaan oo mun juttu. en oo koskaan harkinnu kuin 3 eri uraa tosissani, vaatesuunnittelijaa, sisustussuunniteliaa tai Näytteliää, mutten koskaan mitään kosmetiikka alaa.

nojaa. lisää kommentteja saa pistää esiin :) kynsistä tai mistä tahansa muusta :)

huomenna meillä on liikunnassa muuten uintia.. ei niin kivaa :/ mul on rumat uikkarit, lättänät rinnat ja oon läski.. :/ joo ja teitä kiinnosti hirveesti mää ja mun rinnat :D nojoo nii asiaan!! eli siihen uintiin mä en oo kovin hyvä uimaan, ja muutenkin oon niin tohelo et hukun jo omaan sylkeeni, ni olen aika hengen vaaralline oikeen kunnon altaassa :D + vielä että ahdistaa kun ihmiset tuijjottaa sua eka pukkarissa, sitten suihkussa, ja sitten altailla 8( not so fun! :( :D mut mie selviin!! jos ny meen ees uimaa


Päivä 22-kuva sinusta enemmän kuin 10 vuotta sitten
mä siel vaa hattupääs1! :D


-Alice-

ps. LOL repeen tota salkkareiden homopoikaa (en tähän hätään saa nimeä päähän) :D

4 kommenttia:

  1. et ole lihava, etkä löysästi pakattu vaan olet sinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojaa en ny snaois etten olis lihava, mut ei kinata siitä nyt :D

      Poista
  2. ihan sama millanen oot, oot kaunis silti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww kiiros Martsu <3 voisinpa vaan olla samaa mieltä :)

      Poista

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3