Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

sunnuntai 26. helmikuuta 2012

I can't be no Superman.

Päivä 20-kuva siitä millainen haluaisit olla
mä haluisin olla parempi ihminen. elää luontoa kunnioittaen ja sillee :D

mä haluisin tulla huomatuks, mutten tuijotetuks

mä en tiiä kuuluuk tää tähän mut mä haluun oppia rakastamaan oikein :D

mä haluisin punaiset hiukset

mä haluun pystyä olee aina mun kavereiden tukena

mä haluisin olla 'söpö' ja 'suloinen'

mä haluisin osata puhuu britti aksentilla (tai millä tahansa kunnon aksentilla)

mä haluisin olla kalpea

mä haluun saada muut hymyilemään :)

mä haluun aina hymyillä

mä aijon olla aina iloinen

mä haluisin ymmärtää muita paremmin

mä haluisin tuoksua hyvältä

mä haluisin osata tanssia!

mä haluisin etten olis tälläne kusipää :D

mä haluisin olla laiha ja kaunis



-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3