Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

maanantai 12. marraskuuta 2012

"Sun silmät näyttää ihan tähdiltä" - Kirjakaupan täti


Tänään oli eka Tet-työpäivä, ja voin sanoo ettei aamu olisvoinu huonommin alkaa, sillä heräsin omaan huutooni. näin painajaista Klovnista joka jahtas mun äitiä ympäri sairaalan käytäviä, ja lopulta hyökkäs mun kimppuun ku sanoin sille "Sä valehtelet". pimein uni ikinä :D
No Aamulla mä sitten ihan paniikissa ihmettelin mistä ovesta mä menisin ja mitä jos siel ei oo ketään ja ja ja. mut tosiasiahan oli se, että menin pääovesta sisälle ja puf, Siinä seisoski jo tyyppi joka oli musta aamusta mua opastamassa!
No se opetti mua heti käyttää sellast hintalappukonetta, ja hinnoittelinki sitten sellaset 79 kenkälaatikollista tavaraa. Sitte tuli toinen nainen (en tosiaan muista niiden ihmisten nimii) ja opetti mua käyttää tietokonetta + hinnoittelulaitetta. Kalentereja oli miljoonia! sain jopa lajitella ne *yay!*
Ei tietenkän unoheta Lahjapapereiden kanssa sotimista! lahjapaperit voitti..
Sellanen päivä tänää, huomista odotellessa! :)




Päivä 1 - Esittele itsesi.
Päivä 2 - Tätä olen syönyt tänään.
Päivä 3 - Viime ostokseni.
Päivä 4 - Mitä on rakkaus?
Päivä 5 - Viime koenumeroni.
Päivä 6 – Tällä viikolla mielessä
Päivä 7 - Parhaat ystäväni.
Päivä 8 - Harrastukseni.
Päivä 9 - Käsilaukussani.
Päivä 10 - Tärkeimmät tavarani.
Päivä 11 - Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 12 –Minun päiväni.
Päivä 13 - Mieleisin muistoni.
Päivä 14 - Intohimoni.
Päivä 15 - Tässä kuussa.
Päivä 16 - Tämä saa minut voimaan paremmin.
Päivä 17 – Taiteilujani.
Päivä 18 - Pelkään.
Päivä 19 - Suosikkipaikkani.
Päivä 20 - Ikävöin.
Päivä 21 - Tähän pyrin.
Päivä 22 - Soittolistallani.
 Laitoin päivän
 16 Tämä saa minut voimaan paremmin 
ja Päivän 17 Taiteilujani.
 Samaan päivään, koska ne on vähänniinku synonyymi :D Piirtäminen saa mut tuntee paremmalta.
jajaja tähän mun tuherruksia  (näitä on kyl näkyny mun blogis muutenki ihan tarpeeks) oon yrittäny opetella piirtämään Miehiä, Hiuksia ja taustoja, joten niitä näyttää olevan ainakin paljon.. :D





















"Tell me, did you fall for a shooting star
One without a permanent scar
And did you miss me while you
were looking for yourself out there"

-Alice-
 

7 kommenttia:

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3