Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

sunnuntai 11. marraskuuta 2012





en ikinä tahtois olla tälläsen lapsen isä ku mitä mä oon, ja muutenkin isänä on varmaan kauheeta. pitää olla haulikko kädessä odottamassa millon tytär saa poikaystävän, mut pitää myös miettiä et jossei se tytär saakkaan poikaystävää. ja mitä jos tytär tekee vääriä päätöksiä? Lävistykset, tatuoinnit, viina ja tupakka, mitäs niille tehdään? kotiin tulo ajat, nukkuminen, kännykkä, laskut ja niistä johtuvat riidat?
ottaa huomioon että isälläni on ollut elämänsä aikana 5 lasta (kaikki ei biologisia) ja vastoin käymisiä on ollut ihan ssuoraan sanottuna vitusti. ja voin sanoo, että Mä ja mun toinen 'sisko' ei ainakaan olla oltu helpoimpia lapsia.
Kyllä iskä on onnistunut mun mielestä hyvin.  musta ei oo tullu mikään psykopaatti murhaaja, eikä mikään omaan huoneensa nurkkaan käpertyvä ihmistenpelkääjä. musta se on jo aika hyvin :D Oon ite nykyisenä ainoana lapsena pärjännyt hyvin, ja iskäkin on uusissa naimisissa ja asuu Naisen kanssa jota se rakastaa. sil on talo paikassa josta se tykkää ja sil on jopa oma verstas jonne se voi paeta todellisuutta! sil on hyvä työpaikka, lemmikkejä ja kiva elämä . muutenkin jos sitä ajattelee, ois voinu mennä pahemmpinkin :)
näistä kaikista asioista johtuen, oon ylpee mun Faijasta ja rakastan sitä ihan hirmuisesti!

ISKÄLLE KUNNIAA ISÄINPÄIVÄNÄ!! <3
Wall PhotosFacebook
Believe.Daddy Always love u Awn Aww Boys Da Dad Dady Dear Dear daddy Frases Girl Happy Heartit Image Letter Little girl Love Me Pensamentos Pretty Quote Quotes Random Text Tumblr - PicShip


 
"'Cause she's just like the weather, 
can't hold her together.
Born from dark water, 
daughter of the rain and snow"

-Alice-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3