Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

tiistai 6. marraskuuta 2012

Millainen päivä?




Päivä 1 - Esittele itsesi.
Päivä 2 - Tätä olen syönyt tänään.
Päivä 3 - Viime ostokseni.
Päivä 4 - Mitä on rakkaus?
Päivä 5 - Viime koenumeroni.
Päivä 6 – Tällä viikolla mielessä
Päivä 7 - Parhaat ystäväni.
Päivä 8 - Harrastukseni.
Päivä 9 - Käsilaukussani.
Päivä 10 - Tärkeimmät tavarani.
Päivä 11 - Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 12 –Minun päiväni.
Päivä 13 - Mieleisin muistoni.
Päivä 14 - Intohimoni.
Päivä 15 - Tässä kuussa.
Päivä 16 - Tämä saa minut voimaan paremmin.
Päivä 17 – Taiteilujani.
Päivä 18 - Pelkään.
Päivä 19 - Suosikkipaikkani.
Päivä 20 - Ikävöin.
Päivä 21 - Tähän pyrin.
Päivä 22 - Soittolistallani.

 Minun päiväni
joo eli mitä tänään tein? heräsin Kitkatin viesteihin joskus klo 7.45(?) vaikka koulu alkoi vasta 9 aikaan. no herättyäni päätin alkaa latailemaan One Directionin uutta levyä (laittomastihups)mun puhelimeen (eikä ne ees menny sinne) ja nii. sit koululle ja tietty unohin avaimeni, jossa heti ekaksi matikkaa.. jee.. no ei mitää Sofia piristi puheillaan mun aamun XD
 Uskonnon jälkeen meillä piti olla liikuntaa mutta meillä olikin Winnowa esittely! siellä meni 2½tuntia aika nopeesti. aluksi kerrotiin erilaisista aloista, ja sitten päästiin kiertelemään sellasii pöytii misä ne kerto niiden opiskelusta siellä. Kokkipuoli on aina kiinnostanu mua mut näääh, taidan vaan mennä lukioon. nojaa, siellä kierreltyämme palasimme kouluun YO'n ja Tervestiedon tunnille
Koulun jälkeen ajattelin ensin meneväni kirjastoon Porkkanan kansa, mutta meninkin kotiin, jossa sitten tein ruokaa äidille ja K'lle. oon koko päivän siivonnut, kokannut, kuunnellut 1Dn uutta levyä, jutellut Kitkatille ja kirjoittanut. tylsä elämä (Y)
Huomenna menen varmaan kaupunkiin Iidan kanssa piiiiiiiitkästä aikaa! en ole ollut oikein missään lähiaikoina, kun tuo ihmisten kanssa kirjastossa hengailukin jäänyt. pitäisi varmaan ostaa uusi läpinkyväkynsilakkakin. ja uusi kynä koska tämä idiootti meni ja tiputti se johonkin :I nojaa, pointti oli että odotan huomista!


"Never felt like this before
Are we friends or are we more?
As I’m walking towards the door
I’m not sure"

 -Alice-

2 kommenttia:

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3