Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

tiistai 4. syyskuuta 2012

And you've got a smile that could light up this whole town.

kipeä kipeä. niin kipeä että söin jopa ensimäisen lääkkeen pitkästä aikaa. okettaa ajatellakkaan. olin innoissani menossa (kerrankin) kouluun, mutta eeeeeeei päätinpäs sitten saada hiukan lämpöä, ja äiti sanoi että jään kotiin. olisin vastustellut enemmän, jollei nenäni olisi ollut niin tukossa, etten pystynyt hengittämään. harmittaa, odotin kouluun menoa. olin alkanut lenkkeilemäänkin enemmän, koska meillä olisi pitänyt olla 30minuutin hölkkätesti. nyt, kun en mennyt siihen, joudun coopperiin..pashaa sanon minä.
ah mutta sitten muihin kuulumisiin! mulle kuuluu hyvää! oikeesti hyvää,eikä vaan sellasta "mts?" "hyvää"- hyvää, vaan hyvää hyvää! kässäskö kukaan? :D tapahtunut paljon, muttei kuitenkaan mitään maailmaa mullistavaa. vain minun maailman mullistavaa XD haha :D nojaa muutenkin. koulussa menee hyvin (mun mittapuulla koska kokeita ei ole tullut, ja olen keskittynyt tunneilla), olen piirtänyt paljon, kuvannut, tekstannut hirmuisia määriä ja juonut paljon vettä! + talvitulee jee!! <3  nää kaikki voi kuulosta pieniltä asiolta muille, mutta mulle ne on tärkeitä :)
-Alice-

2 kommenttia:

  1. hei, meil on ens viikol viel otalahes ni sillo on kans mahollist suorittaa toi puolen tunne hölkkä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivottavasti olisin sillon jo kunnos, kun nyt en jaksa nostaa ees käsiä, tai ylipäätään muutenkaan liikkua

      Poista

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3