Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

tiistai 18. syyskuuta 2012

“And I don’t know how to be fine when I’m not, ‘cause I don’t know how to make the feelings stop."

Mitään ei tapahdu. oikeasti. ei mitään kirjoitettavaa, joten GAH!


Lauantaina oli silakkamarkkinat ("markkinat on ainoita tapoja saada Raumalaiset ulos kodeistaan, vaik oikeesti nä onki pelkkää paskaa koko markkinat" - Iida) markkinoilta en itsessään ostanut mitään muuta kuin piparminttutankoja (<3) ja yhden riipuksen sori niistä ei oo kuvia :/. päivä oli sinäänsä kiva, tai ainakin seura oli mahtava! käytiin Iidan kanssa subissa ja käveltiin sitä samaa katua ainakin 6 kertaa edestakas. Jossain vaiheessa sitten Laama liittyi mukaan remmiin ja, no.. mitä siitä voisi sanoa. Naurun täyteinen päivä pakko myöntää :D kiitos siitä.
sunnuntai meni hujauksessa  katsellessa erilaisia leffoja, mutta siitä en keksi sitten muuta kirjoitettavaa.. :D



Maanantaina oli koulua eli sdfghjläö.. Mun pitäis saada mun kuvaamataidon työ valmiiksi tällä viikolla mutta it's not gonna happen.. mä vaa vähä jäljes taas vaihteeks.
Tänään eli tiistaina oli yllätys yllätys koulua, ja liikuntaa. liikunnassa piti olla jalkapalloa, mutta mulla oliin 30 minuutin hölkkä. pelkäsin, etten pysty juoksemaan sitä huonon kunnon vuoksi ja paskana olevien polvien vuoksi. kunto riitti hyvin, olisin jaksanut juosta vielä varmaan samanmoisen, mutta polvi ei kyllä olis jaksanut. en tiiä mikä tota vaivaa mut sdrftgyhuij! olis kiva saada se kuntoo tän elämän aikana.


Yritän saada äitiä ostamaan mulle uusia vaatteita, sillä en ole niitä vähän aikaan saanut! H&M:llä on IHANIA miesten neuleita ja housuja ja rusetteja ja henkseleitä ja AH! harmi etten ole mies, mutta silti pyysin sieltä ainakin yhtä tummansinistä neuletta + jtn ihan naisillekkin tarkoitettuja vaatteita :''D
odotan sitä kun ulkona tulee tarpeeksi kylmä pitää kunnon takkia ja neuleita ja kaulahuiveja ja lapasia ja ihania talvikenkiä <3 syksyn vaatteet on aika ihania, vaikkakin tämän vuoden jotkut härpäkkeet on aika kauheita mun mielestä. Kireät nahkahousut, sinapinväriset sukat ja vaaleanpunaiset neulebaskerit.. tai ehkä ne ei vaan oo mun tyyliä :D

okok nyt en keksi enää mitä höpöttää.. ehkä menen twitteriin ja päivitän jälleen kuinka tylsistynyt olen.. :D
-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3