Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

torstai 26. heinäkuuta 2012

We are young and we are strong


 Tumblr_m4p46wcacq1r7nn0jo1_500_large
 Iskä:
Toivottavasti keskustellan näistä asioista sittenkin kun sä oot 30v ja mä jotain 108v niin Säkin olet jo kokenut elämää ja saanut kokemuksia elämästä... silloin ehkä ollaan samoilla "aaltopituuksilla"...nyt vaan tuntuu et mää en oikein kaikessa ymmärrä Sun ajatusmaailmaasi...Sä vaan oot vielä niiiiin nuori ja elämää kokematon jolla kaikki on vielä edessä...kaikki pettymyksetkin....ja ilot.... kadehdin sinua!!!!

Minä:
kuka sano et oon kokematon? tarkottaako toi että oon väärässä? ootko miettiny että ehkä se oletkin sä joka on väärässä? 'me nykyajan nuoret' tajutaan paljon enemmän ku AIikuiset. me tajutaan ettei homous oo paha, ja tatuoinnit ei tee ihmisestä paha. me tajutaan että yhteiskunnassa on tosi paljon mätää. me ajatellaaan asiat naiviisti. mutkatttomasti, mutta ehkä se on just se mitä tästä maailmasta puuttu. viattomuutta?
me tajutaan ettei sota auta mitään, sillä aikaa ku te Aikuiset soditte. me tajutaan että köyhiä pitää auttaa, ja annetaan pummeille rahaa sinä aikana ku aikuiset vaan voivottelee, ettei se auta mitään.
koska meillä nuorilla, tällä uudella sukupolvella, on uus näkökulma tähän kaikkeen,koska me ollaan sen kaiken keskellä, ja ME kärsitän siinä kaikkein eniten.
ehkä joskus ku mä oon 30, ja sä jotain 108 ja me keskustellaan tästä, mä toivon että sä voit sano mulle että "Alice sä oot tehnyt monien monien ihmisten elämästä parempaa, ja vaikuttanut tähän maailmaan hyvällä tavalla" koska mä en aijo vaan istua perseelläni takkatulen ääressä, vaan ihan tosi tehdä jotain auttaakseni muita. 
äläkä sano että mä oon liian nuori ymmärtääkseni. mä tiiän täydellisesti kuinka mtä tää maailma on, mut kuinka kaunis se vois olla, jos me vaan osattais kaikki toimii yhdessä ja suojella sitä.

Iskä:
Olet kokematon ELÄMÄSSÄ...eikä tarkoita et olet väärässä ....ja Sulla on oikeus mielipiteisiisi..homoudesta...lävistyksistä...sanon vain aina mitä mieltä minä olen kyseisistä asioista...sanon kantani.. niin kuin sinäkin... Me emme saa sitä selville et kumpi on oikeassa, sen on jonkun muun keksittävä.....varmaankin se joka kerjää niin on se tuleva maailmanparantaja joka sanoo sen meille kun annetaan sille kolikkoja...otetaan sit tää aihe uusiks ku mä olen 108v... ja katotaan miten kävi ja missä mennään....tosin tuskin mua enää silloin paljon kiinnostaa

Mä:
haha ainakin mä voin sillon sanoo yrittäneen :D sanoo, että yritin parhaani auttaa muita, ja ehkä en onnistu siinä, ni ainaikin mä oon sillon tarinan "hyvis" ja että mä seisoin sanojeni takana

Iskä:
 Jutteletko näistä asioista Äiskän Ja Karinkin kanssa iltaisin kun katotte olkkarissa televisiosta CSI:n uusintoja SUB:ilta ?

 Mä:
en äiti tietää mun kannat asioihin, koska on kuunnellut niitä tässä vuosien varressa, enkä usko että karia ees kiinnostais
ja ihanku me katottai csin uusintoja yhessä 
307008_10151211672192589_1046909487_n_large
 
 
tosa tekstin pätkä mun ja mun iskän keskustelusta :D en tiiä miksi laitoin sen tänne, mutta siinä näkyy aika iso lohko mun persoonaani, ni joo. ja kyllä, mäkin repesin tota iskän ah niin hienovaraista puheenaiheen vaihtoa :D
403803_405149342854235_828184049_n_large
mä en ymmärrä mitä väärää on toivoa  parempaan tulevaisuutta? mitä väärää on uskoa. miksi ei saisi yrittää olla just se yks askel parempaan.

 Axaeiyhcaaamwzu_large
 Tumblr_m0qv6zruel1qheewio1_500_large
179980_457733714238704_1666697164_n_large
-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3