Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Lyhty ja Alice, Alice ja Lyhty

 eli saitte lähettää kysymyksiä minulle, ja minun ystävälleni, ja tässä tulos.
saanko esitellä *rumpujen pauketta*
LYHTYYYYYYYYYYYYYYY!!! :D

 
 Ayb1ocdccaaahwn_large
 1.Missä tapasitte ekaa kertaa?
 Tapasimme ala-asteella neljännellä luokalla. Alice tuli meidän kouluun kahden muun uuden tytöt kanssa.
 -Jotenkin noin se minunkin muistaakseni meni :D

 2.miten teistä tuli kavereita?
 Jos minä en väärin muista niin kerran, kun jäin ulkopuolelle porukasta niin lähestyin kahta uutta tyttöä joista toinen Alice oli :) sitten pikku hiljaa rupesimme kaikki hengaamaan samassa porukassa.
-Lol mä olin aina vaan kahestaan mun toisen kaverin kanssa, ja sit tää hyyppä yhtäkii tuli puhuu! kyl siinä pienemmästäki ystävystyy XD
 
  3.mikä tää naimisissa juttu oikeen on? :D
 GAH! :D Vaikea kysymys.. :D No tää on tälläne meidän sisäpiiri juttu. Alice kosi mua ja Nuottia kerran sellaisilla automaateista saataveilla muovisormuksilla..Nuotti on tainnut purkaa kihlauksen, mutta minä vielä uskollisena elän parisuhteessa Alicen kanssa xD Ps. Alicella on tapana kosiskella muitakin ystäviä..Moniavioisuus on siis myös hänen harrastus :D
-GAH!! :D itekki oot moniavioinen joten ihan hyst ;D lisäisin vielä että olin hyvin hyvin romanttinen, ja kosin hesburgerissa !
 
4.millä 5 sanalla kuvailisit Alicea?
Uniikki, hyväksyvä, luotettava, kaunis..ja PIIRAKKA :D (Minun keksimä ”hellittely nimi” Alicelle)
-mua ei olekkaan kukaan ennen sanonu luotettaks! hyvää vaihtelua! :D
 
 5.Mitä teette yleensä yhdessä?
 Jutellaan. Ja sitä me sitten taas tehdään yleensä kirjastossa tai kaupungilla :D Ja kinataan.. :D 
-Syödään, syödään, syödään.. :D ja Lyhty on kännykällään netissä *silmienpyöräytys*
 
 6.Mitä musiikkia Alice kuuntelee?
 Laidasta laitaan. Lyriikat on Alicelle tärkeitä! Ja jos joitain bändejä mainitsen niin One Direction Black heart (cards) (minun lemppari myös) ja Panic at the disco!
 -Wuuuhuuu, Panic! :D kyllä aika hyvin tohon ekan kahteen sanaan silsälty vastaus :D
 
 7.Riitelettekö usein? Mistä?
 No ei välttämättä riidellä, mutta kinataan senkin edestä! :D No kaikesta...En osaa sanoa yhtä asiaa mistä me usein kinaamme. Olemme kyllä molemmet mustasukkaisia toisistamme. Ja se voi tuottaa joskus jotain kireyttä välillämme...Kyllä kuulostaa oudolta, mutta tietenkin vain kaveri mielessä... ;D
-me kinataan mistä tahansa, missä tahansa, ja milloin tahansa! >:D
 
 8.Kumpi määrää 'kaapinpaikan'?
 ...Alice...
-Hah! ei lisättävää :D
 
 9.kumpi antaa periksi ekana?
Minä... Josen antaisi niin luottakaa siihen, että kinamme ei koskaan ratkeaisi!! :D
- Turilas ja jäärä :D
 
  10.Onko tällä ystävällä blogi?
 On mulla :) olen ollut lähiaikoina laiska kirjoittelemaan, mutta tälläkin hetkellä on yksi postaus kesken ja olen suunnitellut tekeväni paljon muitakin... Joten jos kiinnostaa tässä on linkki
 -laiotin tuon linkin. KIRJOITA ENEMMÄN SENKIN MATO! :D
 
 11.Kumpi on fiksumpi?
 Alice on käytännössä paljon fiksumpi..Minä ehkä enemmän kirjaviisas.
-Tottakai mä oon se fiksumpi ;) vaik lyhdyllä onki paremmat numerot! :D
Tumblr_m7h90o1edr1qmr009o1_500_large
 12.kumpi on lapsellisempi?
En minä ainakaan!! :D
-MINÄ! ilmoittaudun paikalla olevaksi!
 
 13. kumpi on läheisyyden hakuisempi?
 Minä! Alice ei halaa edes läheisiä ihmisiä mielellään. Vain erikoistapauksissa! Ja minä taas kaipaan hellyyttä..Paljon. 
-Kyllä mäkin olen läheisyyen haluinen! mulle halailu on  samanlaista kuin pussailu, joten en haluu tehä sitä kaikkien kanssa!  mä vaan jaksan odottaa sitä oikeeta! :)
 
 14. mikä on Alicen lempi ruoka?
 Meidän pikku nirsoilija. Kana nugetit, nuudelit ja munariisipasteijat.. Ja suklaa..jos se lasketaan :)
-sä oot vähän jäljessä! :D mun lempiruoka on nudelit, kananmuna, kala ja suklaa! :D mitään muuta en sitten syökkään XD
 
 15. Mitä mieltä olet Alicen laihdutus operaatiosta?
 Annetaan meidän biisin sanojen kertoa kaiken :D
Baby you light up my world like nobody else,
The way that you flip your hair gets me overwhelmed,
But when you smile at the ground it ain't hard to tell,
You don't know,
Oh oh,
You don't know you're beautiful,
If only you saw what I can see,
You'll understand why I want you so desperately,
Right now I'm looking at you and I can't believe,
You don't know,
Oh oh,
You don't know you're beautiful,
Oh oh,
That's what makes you beautiful
Nomutta, eihän tää vastaa kysymykseen mitenkään XD vai vastaako? :D

16. mikä on paras puoli Alicessa? entä ärsyttävin?
En osaa päättää kahden väliltä.. Parasta on joko se, että tiedän Alicen olevan tukenani. Että hän ei jätä minua ilman minun tahtoa. Eli ei koskaan. Toinen vaihtoehto on se, että meillä on todella hauskaa välillä. Meidän omat todella tyhmät jutut ja pelleily flirttailut saavat aikaan todella hauskoja muistoja :D Ärsyttävin. En osaa selittää tätä. Se, että Alice on niin erillainen, että häntä on vaikea tuntea. En voi koskaan sanoa, että luulen tietäväni miltä Alicesta tuntuu. Minusta tuntuu ettei Alice edes hyväksy sitä, että toinen väittää tietävänsä mitä Alice ajattelee. Jääräpäisyys on kans aika ärsyttävää.. :D
-'meillä on todella hauskaa välillä' välillä. välillä. :D no en tietenkään hyväksy sitä, sillä kukaan ei oo koskaan samanlainen kuin toinen, joten ei voi tietääkkään sitä! en väitä, etteikö ihmisiin voi samaistu tai mitään, mutta on vain väärin väittää tuntevansa toisen kokonaan!
 
 17. millaiset välit teillä on toistenne perheisiin ja ystäviin?
 Alicen äiti on ihana! :) Isää en ole koskaan tavannut. Tiedän kaikki Alicen kaverit ja he ovat kaikki mukavia. Alice on niin ujo, että ei vietä paljon aikaa kaverien vanhempien kanssa. Hän ei tunne isääni kunnolla, mutta äiti jotenkin kun oltiin laivalla viime tänä vuonna niin, että Alice oli meidän mukana. Alice on myös minun kaverien kaveri :)
-Lyhdyn äiti on tosi mukava, mutta sen isästä en oikeen välitä :D ja samoissa kaveripiireissä liikutaan!
 
 18. onko teillä 'teidän omaa' biisiä? mikä se on?
 Niinkuin jo noi lyriikat tuohon yhteen kohtaan linkkasin meidän biisistä ja varmaan tiedättekin sitten mikä se on. Eli meidän idoleilta One Directionilta What makes you beautiful Black heart (cards) 
-näin tän biisin joskus facebookissa, ja painoin sen vain käyntiin Ja jatkoin surffailemista. hetken päästä aloin kuuntelemaan että 'eei hetkinen tän sanathan on mahtavat, ketä nää on!? one direction, ketä piruja ne on?" sitten katoin sanat netistä, ja olin myyty. laitoin sanat blogiini ja omistin ne lyhtyrakkaalleni! ;)
 
 19. Mikä on Alicen lempieläin?
Kissa. 
-miau
 
 20. Miksi Alice käyttää nimeä Alice?
 Hän rakastaa Liisa ihmemaasta elokuvaa ja satua. Tarinan erillaisuus ja nurinkurisuus ehkä viehättää häntä.. ( muistakaa taas tässä vaiheessa kohta 16 jossa kerroin siitä, että Alicea on vaikea tulkita!) Ja hän osaa samaistua Aliceen.. Ja jos ette tienneet niin Liisa on sadussa suomennos Alicesta. Eli satu on englanniksi Alice in the wonderland. 
-tuo on kyllä erittäin totta! :D mutta nimi tulee myös sen ääntämyksen vuoksi, twilightin vuoksi (älkääkysykö), äitini vaikutuksesta, ja muodin puolelta! 
 
 534646_381753481848227_339152072775035_1229027_154389337_n_large
21. Kumpi on päällä?
 ...Gröhöm.. :D en tiedä ei olla koitettu..gröhöm..Varmaan Alice olisi ;) grr.. 
 -Älä pilaa toisten iloa! sun kuuluu sanoo suoraan et "joka tiistai minä, mutta muut päivät Alice" :D
 
22. mitä mieltä olit kun kuulit että Alicella on blogi?
 En oikeen muist.. Olin varmaan utelia itse lukemaan Alicen mietteitä. 
 -Lol, tän kaiken oli tarkotus olla salaisuus, mutta sitten se levis.

23. mikä on alicen suurin unelma ?
Varmaankin asua Lontoossa ja olla vaatesuunnittelija. 
 -ei tarvita paljon minua tuntea tietäääkseen tämän :D
 
24. missä uskotte tapaavanne 20 vuoden päästä ? (:
Jossain söpössä pienessä kahvilassa. Se ainakin ekana tulee mieleen! :D 
 -SELASESSA VAALEENPUNASESSA JONKA KATTO oNKU JÄÄTELÖTÖTTERÖ!
  
25.missä Alice on paras? Entä missä sinä?
 Luovuudessa eli piirtämisessä yms.. Ja perustelussa/väittelyssä. En oikeen tiedä missä itse olen.. Minun on aina ollut vaikea sanoa missä itse olen hyvä. Ajattelen aina etten ole missään erityisen hyvä..Paitsi jääkiekon katselemissa! :D
-ei voi sanoa kuin, Lol, pötypuhetta :D
 
26.Asutteko lähekkäin?
Ei. Minulla on pieni matka kouluun ja kaupunkiin. Alicella ei sitten niinkään... :D
 -*sadface*
 
27. Menetkö/olitko Alicen Rippijuhlissa?
En :/ Harmittavasti meillä oli samana päivä rippijuhlat vaikka olimmekin eri ryhmissä. 
 - :/ unohdin jopa antaa rippikortin! kukan annoin kyllä XD
 
28. Mikä on Alicen lempiväri?
Tähän en osaa vastata. En tiedä onko Alicella edes yhtä lempiväriä koska hän rakastaa värejä. Keltaisesta hän ainakin yleisesti tykkää. 
 -Sateenkaarionkaveri
 
29.Millaisena näet Alicen 15 vuoden päästä?
 Jossain luovassa työssä ja sellaisessa missä hän itse viihtyy. En usko, että Alice tyytyy työhön josta hän ei itse pidä :D Ehkä yhden adoptoidun lapsen äitinä. Yhä edelleen samanlaisena ikinuorena ja värikkäänä persoonana. Unohtamatta paria kissaa kodin nurkissa pyörimässä!
 -hirtän itseni mieluummin, kuin olen työssä josta en pidä <3 Ikinuori! jes! :D
 hetkinen.. Unohtamatta paria kissaa.. paria kissaa. paria kissaa. paria kissaa??? PARIA? mistä toi 'Paria' tuli? mulla on 28 kissaa.
 
30. Miten reagoisit jos Alice muuttaisi toisellepuolelle Suomea?
Itkisin. Se olisi aika kauheaa. Olen hänen kansaan kumminkin melkein eniten kaikista kavereistani ja hän on minulle rakas. En kumminkaan yrittäisi kääntää hänen päätään jos hän haluaisi lähteä. 
- Olis se aika hirveetä, mut joskus se on tulossa :/ ei  se silti tarkottais, etteikö pidettäis yhteyttä, tai juteltais joka päivä puhelimessa!

 Tumblr_m1w9m53jw91rrphqro1_500_large
31. Kuinka useasti näette?
Kyllä me yleensä joka viikko lomallakin nähdään. Ehkä pari kertaa viikossa. Silloin kun on koulua näämme joka päivä käytävillä koska olemme samassa koulussa.
 -suunnilleen
 
32. Oletko koskaan huijannut Alicea? Miksi?
Ei tule ainakaan mitään isoa mieleen. Ehkä joskus jonkun harmituksen olen kätkenyt sisälleni :D mustasukkaisuuden tai jonkun tälläisen typerän jutun. 
 -nii senkin ilkimys et oo kertonu mulle >xP
 
33. Millä sanalla yleensä tervehdit Alicea?
Ihan perus Moi :D Ja irvistykset päälle. 
 -mä oon yleensä se ketä huutaa jo pitkän matakan päästä "lyyyyyyyhtyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!" :D
 
34. Oletko koskaan tönäisyt Alicea puskaan? Miksi?
En oo tainnut uskaltaa..Saisin nokkaani sen jälkeen. Oikeasti! 
 -Turpaan tulis ;) <3
 
35. Kuinka monta PÄIVÄÄ teillä on ikäeroa? 
Jos en väärin laskenut niin 82 päivää.. :D Alice on vanhempi..siis biologisesti. Ei henkisesti! ;)
 -En jaksa laskea, mutta tolle jälkimmäiselle osuudelle ei voi kuin kumartaa :D
 
36. Kuinka paljon teillä on pituuseroa?
Ei ole hajuakaan. Ehkä about 5cm. Olen pidempi!! HEH :)
 -Raaka totuus :D
 
37. Kumpi teistä on vastuullisempi? Entä lapsellisempi?
 Vaikea kysymys. Toisaalta minä. Mutta Alice pitää minua jollain tavalla kasassa kun minulla on ollut vaikeita aikoja joten myös hän on vastuullinen. Lapsellisempi meistä kahdesta on Alice! :D
- uskallan sanoa että minä kannan enemmän vastuuta toisista ja kaikesta henkisestä, mutta Lyhty on vastuun tuntoinen muilla tavoin :D ja lapsellisempi olen kyllä minä :D

Tumblr_m7kp7y3inr1rw6qi5o1_500_large


joko ne nyt loppuivat?! :D no ei voi mitään! 
suur kiitos kaikille kysymyksien lähettäjille! <3 palkitsen teidät ihanat lukijani tässä tälläviikolla! ihan varmasti!
-Alice-

ps. tällä viikolla ei tule sunnuntaikuvapostausta, koska väsy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3