Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Keep on dancing in the dark

 
Some people throw tantrums when they get mad.
But others hold back and slowly grind off your skin with the sheer force of their anger.
It leaks through their pores and surrounds me, engulfs you, until it kills you.
That’s when you know somebody is really angry.

 
jaaha, eilen väsyneenä heräsin siinä 13 aikaa :D äiti ja K oli lähteny mökille jo 4 tuntii aikasein, mikä tarkotti mun olevan kotona koko päivän yksin. siinä sitten kokkasin, ja siivoskelin. kastelin kukatkin!
tänäänoon vaan hengaillu sisällä, ku ulkona sato ja ukkosti. Hattara pelkäs ihan hirveesti. se miuku ja läähätti  :( mut onneks ilma sit vähän rauhottu, ja enää ei sada :)
 
huomenna nään pitkästä aikaa lyhdyn, ja me mennään kaupunkiin <3 mun pitää ostaa tekokynnet rippijuhlia varten. saatte varmaan kuvii niistä sitten ku ne on valmiit! mä en osta sellasii valmiiks lakattui, vaan haluun ihanite laittaa nekuntoon! ja sit meenostaa vihdoin sen uuden piirrustus vihon ! :D sitä ollaan jo odotettukkin!
ja ainiin! tänään kun avasin mun bloggerin, näytin varmaan tältä:
 tai tältä:
 
tai tältä:
 
KOSKA



 tohon M7 postaukseen on kivasti tullu hatereita! oikeesti ei voi  olla noin säälittäviä, et tulee anonyyminä kommentoimaan? mä ymmärrän, etten voi välttyä haukuilta kun kerran annan anojen kommentoida, mutta on pirun idioottimaista tulla kommentoimaan MUN blogiin MUN kavereita!! mua saatte haukkuu nii vitun paljon ku sielu sietää, mut mun kavereita ette tuu tänne haukkumaan! ette tunne niitä joten turpakiinni!
tietenkin olisin voinut ihan alusta asti pistää blogin niin, että anonyymit eivät voi kommentoida, mutta mua itteeni krittiikki ei haittaa en vaan ajatellu et joku vois olla noin paskamainen
 RAGE!!! 
 
 
 
 
mulla ei varmaan oo mitään  muuta 'järkevää' sanottavaa oo. tää viikko menee aiikapitkälti rippijuhlia järjestellessä ja sillee, eli en pali varmaan kirjottele :D
-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3