Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Laitilacity

varmaan ihan turha taas mainita että, muokkaamattomia :D


oon opettanu..

..mun isosiskon hyvin,,,

kun sillä on näin hvyii julistei ;)






jaakko ja pavunvarsi! :D kattosin tätä joskus vuon 1999



nää on vaa tälläsii läppii et :D

söpöin ikinu x3

mä vaa mun lehtiön kans tuomaroin eurooviisui siel xD
Jedward!




(muokattu)

ei muokattu!

lol repesin :D





joo eli  viikonloppuna katteltiin euroviisuja, nukuttiin, valvottiin ja mä luin paljon. piirrettyä tuli yllättävän vähän, ja yllättävän julkaisukelvotonta materiaalia :D
tänään kotiin palattuani leikin Helmi-kisun kanssa, värjäilin hiuslisäkkeitäni, kaivoin iiison kukkamaa kuopan maahan, kattonu neljättä kertaa peräkkäin 1D live DVDtä ja juoksin kirkuen karkuun hämähäkin pesää!



Huomenna taas kouluun pitäis jaksaa raahautua, mutta onneksi tiistaina (?) taksvärkki=pitkään nukkumista ja pikkusta siivoomista kotona :D pidin huoneen siistinä ihan sitä varten ettei nyt tarvitsisi siivota :D jes! mut enää viikko koulua! oon ihan järkky innoissani!

-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3