Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

tiistai 14. helmikuuta 2012

Normaalin ihmisen unentarve on keskimäärin 10 minuuttia lisää.

jooelikkä tänään oli ystävänpäivä, niinkuin aika varmasti kaikki tiesivätkin. itse en tosiaan koko hommasta pidä, mutta oli kivaa että koulussa oli muutakin tekemistä kuin vain istua tuneilla !! :D sain lintsattua Enkun tunnin, koska vartioin koulun herkkuj! jes :D


mua on väsyttäny koko päivän ainaki näääääääääääääin paljon! enkä ollu ees ainut, nimittäi keijukainen meni ja nukahti kesken ruotsin tunnin, kunnes lätkäisin häntä kirjalla päähän :D nyt kuitenkin väsymys on aika hyvin kadonnut? liekö vain koulun vika? :D


huomenna sitten ruokalatetti!! oi ei :/ inhoan inhoan inhoan *3* + vielä että siellä ei saisi olla kynsilakkaa! >:( minäpäs en siihen suostu! sanokoot muut mitä haluavat! hiukset laitan ponnarille, ja
pistän sopivat vaatteet vaikka potuttaakin ! pitikin tämänkin osua juuri siihen kun samana päivänä on tuo rippi homma >:/ en voi pukeutua niinkuin haluaisin, en laittaa hiuksia enkä kynsilakkaa!! laitan silti >:D

prkl toi homma on perseestä! sitä paitsi mulla jää ilmaisutaidon tunti kokonaan välistä! ja liikunta, mutta sehän minua ei potuta pätkääkään. luistelua. ei mun juttu! :D sitä paitsi meijän liikan opettaja on aika.. perseestä :D tai se työntää nokkansa mun asioihin jotka eivät hänelle kuulu!


käväiskää vastaamassa tohon kyselyyn blogin reunassa ;) <3
 ei mulla varmaa mitää muuta asiaa sitten ollukkaan :D
hyvii iltoi vaan kaikille!


-Alice-


ps. sain tänään taas kuulla oi niin ihania juoruja T_T hankkikaa oma elämä!


pps. <3 ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3