Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

lauantai 11. helmikuuta 2012

En ole psykiatri, olen muuten vain asiantuntija sekaisin olemisessa.

joo eli tää päivä on menny nyt sit kakun tekemisen merkeissä, huonetta siivotessa, ja kinatessa 'sukulaisten' kanssa eläimien tappamisesta. oli muuten perin mielenkiintoinen kokemus :D
kuvakin löytyy!!

ja sitten ostoksia (mun H&M paketti tuli <3)
ostin tän seppälästä 9,95€
luomivärejä
tyyny, puuteri,poskipuna, sivellin ja joku mömmö :D
2 korttia 1,20 per kpl
luomiväri paletti 4,95€ ja kajaali 2.95€ mut kajaali ilmatteeks!
näiden hintoja en muista mut yhteis hinat jotain 70
'lepakkopaita'

tunikamekko

löysä paita

tosta vihreästä ruutupaidasta ei ny oo kuvii :(

medaljonki

vihreä ja musta nyörivyö

ja sitten muita randomeja kuvia! :)


tuliaisia äiteltä! 2 suklaa levyy +
läpinäkyväkynsilakka, vihreä kynsilakka ja kynsilakanpoistokynä


tässä todiste että mulla on myös oikea käsi!! :D
nyancat!!
tein nää K'n ja Päärynän toiveista ;D
ekat onstroke kynnetmitä oon koskaa tehny!
ennen
jälkeen :D
jälkeen :D
ennen

ekat leopardi kynnet ikinä! :D
ihan totta mulla OLI littanat hiukset, kunnes päätin harjata ne. täs mä ja mun afro näin aamutuimaan!! :D

ps. You haven't done anything wrong!

pps. One directoin-I want
you know who

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3