Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

keskiviikko 16. marraskuuta 2011

I can't pretend that I'm alright And you can't change me

mun on pakko päästä kuvaamaan!!!
sitä paitsi kuviskirjaan pitäisi saada valokuvauksen teokset.
miten ois pisara? taino et tykkää kuvattavana olemisesta.. no hei paperi? sul on kyllä varmaan kiire.. no entä te permanentti ja pilleri? vai etkö permanentti halua kuvaasi kuvis kirjaani? entä sinä pilleri? haluatko sinä tulla vangituksi paperille? haluaisin muistaa teidät ainiaan..
ehkä kysyn huomenna.. jos uskallan.

tämä viikko on ollut raskas, mutta onnellinen. olen niin väsynyt, etteivät silmäni pysy auki edes väkisin. silti luen historiaa. (jo kolmatta päivää..) koe on huomenna.

tiistaina oli muuten koulu lääkäri. se tavallinen tarkastus vain. tiesin että joutuisin riisuutumaan ja tiesin että saisin saarnan syömisestä, mutta sitä en tiennyt, että minulle saarnattaisiin paniikkikohtauksista. en ole koskaan niin 'kärsinyt' paniikkikohtauksistani. tunne on yleensä lyhyt ja ei se minun elämääni haittaakkaan. pitää vain vältellä niitä asioita joista se tulee. sitten lääkäri sanoi 'entä sitten kun hankit työpaikan, entä uusi koulu, entä tulevaisuus?'  se sai minut mietteliääksi. enhän minä voi ikuisuuksiin  vältellä uusia ihmisiä tai paikkoja joissa on paljon väkeä. olenhan minä sen ennenkin tajunnut, mutta jotenkin tämä sai minut jotenkin ajattelemaan sitä kunnolla.. lääkäri kysyi haluaisinko apua tähän.. sanoin miettiväni asiaa..
lisäksi tänään me harjoittelimme ilmaisutaidossa näytelmäämme, jonka esitämme 2 viikon päästä. nolotaa hyvin paljon... miksikö? no kerrompa teille!!
1. laitan pinkinafronpäähäni. ei se vielä niin paha.
2. keitän pinkkiä parsakaalisoppaa. kyllä kuulitte oikein, pinkkiä. parsakaali. soppaa.
3. pistän pinkin aamutakin päälle. ei sinäänsä paha.
4. olen siellä S kokoisen aamutakin sisällä yhdessä erään pojan kanssa! se on paha! ne jotka minut hyvin tuntevat tietävät, että minä en osaa puhua/olla pojan kanssa tai edes lähellä. olen nyt 8. luokalla enkä vieläkään pysty puhumaan luonnollisesti luokkamme pojille... joten se on haastavaa!!
sitten pahin juttu!
5. minun pitäisi pitää käsiä selkäni takana ja se on ERITTÄIN noloa/pervoa/ällöttävää!! taiteilin paintilla teille kuvan joka näyttää teille miksi!!

ei se siitä pojasta itsestään johdu! mukava tyyppi. se vaan että hän on poika :D

ei mulla varmaan muuta. menen tästä lukemaan hei hei!! <3


with love
-Alice


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3