Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Dream Out Loud

tänään  oli itse asiassa tosi kiva koulupäivä!! en nyt  selitte miksi, mutta sanotaanko, että sain toivoa ystävien suhteen. ehkä kaikki ei olekkaan vielä ohi!! minä yritän. yritän yritän yritän korjata kaiken, vaikken tiedä mikä tässä onkaan rikki. ehkä se olen vain minä..

mutta sitten!! minulla oli tänään hammaslääkäri, eikä minulla ole ollenkaan reikiä!! ei itse asiassa ole koskaan ollutkaan!! ja viisauden hampaita ei näy missään!! nimestäkö se johtuu vai mistä? :D

sitten pian teen kakun! oikestaan se pitäisi ola isäinpäivä kakku, mutta koska minua ei kiinnosta antaa sitä äidinmiesystävälle (eihän hän ole isäni!) niin tein kakun josta itse ainakin ppidän, enkä kysellyt K'lta mitään >:D ai mitäkö teen?? mokkapalakakkua!! omalla keksimälläni ohjeella!! :D mitä siitäkin mahtaa tulla. no ppohja on tehty, enkä minä varmaan päällistä ja täytettä ihan täysin voi sössiä :D

minua nukuttaa nykyään ihan hirveästi koko ajan, mutta en kuitenkaan saa nukuttua? näen painajaisia öisin ja päivällä en saa nukkua.. mitä tehdä? :(

sitten vielä! menen huomenna pisaran kanssa kaupunkiin!! käymme ainakin valtavassa kääpiössä etsimässä isälleni isänpäivälahjaa :D jos nyt menen sinne. jos en mene, laitan sen postiin.. pystyykö kakkua lähettämään postissa?? tai edes kakun palaa?

ei mitään nähdään taas!! :) laitan täähän loppuun miljoonia kuvia joita on ketynyt koneelleni!! :D





































AH NAM






















-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3