Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

torstai 27. lokakuuta 2011

Wonderful wonder world

alice au royaume de coeur

alice au royaume de coeur
SUOSITTELEN LUKEMAAN
yks parhaimmista mangoista mitä olen IKINÄ lukenut!! ja se on paljon sillä olen lukenut ehkä miljoona eri mangaa. oikeasti.
olen aaaaaaaaaaaivan rakastunut tuohon mangaan!!! luin sen päivässä! ja nyt harmittaa, että olin niin nopea! rakastan Peter Whiteä ja Alicea!! kirjan Alicella on aika lailla sama luonne kuin minulla mutta hän on menevänpi!!! myö chechire cat aka Boris oli vallan suloinen!!! Ace oli alkusi ihana mut sitten siit tuliki ihme hiippari mikä aa juoksentelee ympäriinsä ihmemaata :(
MUT LUKEKAA OIKEESTI <33 jää niin koukkuun eikä pysty lopettaa lukemista sitten millään!! rakastuin!!! rakastuin!!! rakastuin!!!







-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3