Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

torstai 27. lokakuuta 2011

Pelkäsin niin kauan, enkä tahdo enää, pelkäsin niin kauan ja nyt tahdon elää

okei eli!! paljon on tapahtunut!!! edellis päivänä olin kaupungissa pilven ja  pisaran kanssa. oli hauskaa.
sitten tänää olen rempaut huonetta muta kerron siitä myöhemmin kuvien kera!! :)
ja huomenna!!  lähden äidin ja pisara kanssa Ikeaan ja myllyyn!! tämä on eka kerta kun menen kenenkään kaverin kanssa perjaatteessa mihinkään. varsinkaan äidin kanssa. onneksi minulla on hyvät välit äidin kanssa, joten ongelmia ei pitäisi tulla :D

mutta ei mitään menen hinkaamaa maalia irti käsistäni. tässä ihan randomeja kuvia vielä teille <3


onk kukaan koskaan huomannu et rakastan harry potterii?? :D





XD

XD

xD


TÄÄÄ ON NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN IHANA !!!!!!!! <3333 <333 <333



oikeesti lol.. mä oon iso harri potter fani mut kuka toi vodemort on .... ei oo todellista


XD

XD

saa aina nauramaan ;D






tahott ton puvun :O *kuolavaluu*




hää kampaus kuva (ei näy xD)

let it snow kynnet

joku sano et tyhmyydelläkin on rajansa.. mä en oo samaa mieltä :D

eli täytin koko kynnen noila bling blingeillä xD

loppujen lopuksi poistin ne samana iltana, ja kynteni katkesi niiden ansiosta.. onneksi sain sen kojattua teepussilla
syksykuvia meidän ikkunasta



pika kynnet

meikkasin vaihteeksi :D

minun ja permanentin keskustelu facebookissa :D



joskus vaan tuntuu just tältä



:)
























so true!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3