Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

tiistai 20. marraskuuta 2012

‘I set my body on fire so I can be free!’



Ugh täs mä taas, ilman mitään kerrottavaa. Mun elämä on nykyään ERITTÄIN tylsää, muttei kuitenkaan. Liikaa Draamaa.  äh en tiiä mitä kirjottais, kun tätä lukee nii moni tuttu ja puol tuttu. en voi puhuu mistään henkilökohtasesta, mutten kuitenkaan keksi mitään muutakaan koska oon niin nolife.

tänään en menny kouluun, koska mulla oli tosi paha olo. nukuin yöllä alle tunnin ja yh. oon sit koko päivän siivosin ja laitoin valoja mun huoneeseen. nyt mun huone on täynnä erilaisia valoja. yay. oon kattonu miltei kaikki Harry Potter leffat tän viikon aikana ja asdfghj. tarviin jotain tekemistä.



Oon miettinyt et kaks viikkoo sit olin koko ajan jossain. joka päivä jotein tekemistä enkä ollu putkeen kaks viikkoon päivisin kotona, ja viimesen kahen viikon aikana oon ollu kaks kertaa kaupungis kavereiden kanssa. (käytän liikaa numeraalia kaksi) huoh, missä myydään halvalla uus elämä?

Sain muuten ihanan kommentin, ja se saa voimaa jatkaa tätä tylsää bloggailua, ja haluisinkin nyt kiittää sua siitä kommentista! Kiitos sinä ihana kommentoija! <3 tiiät varmaan että puhun susta :P

yritän muuten tehdä sitä '100 factaa minusta' mutten oikeen osaa XD oon huono kertomaan ittestäni mitään, kos oon nii sekava etten tajuu itekkään mitään.
 onneks Juulia auttaa mua:


1. vihaat juustoa
2. vihaat monia ruokia
3. oot directioner
4. narry 4ever bitches
5. tykkäät Juuliasta
6. rakastat villapaitoja
7. unelmoit Peteristä joka käyttää luonnonlähesiä villapaitoja
8. sul on tosi usein korkkarit
9. oot ihaba
10. rakastat piirtää
11. luet kirjoja
12. su nimi on oikeesti sansan
13. annat kavereilles aina lempinimiä
14. KISSAT ON SUN ELÄMÄ JA HATTARA

loistavia factoja! XD toi ihminen vaan tietää ihan liikaa must, sen mä vaan sanon <3
Täs viel randomeja kuvia:
tän sain sieltä TET-paikasta palkkioksi (tosi kallis kirja!)

lauantaina oltii myllyssä ja täsä ostoksia






"I do not think I’m easy to define. 
I have a wandering mind. 
And I’m not anything that you think I am." 
-Syd Barrett-

-Alice-
ps. ajattelin muokata taas blogin ulkoasu. onko ideoita?

2 kommenttia:

  1. Tää ulkoasu on just kiva :3 ja sun blogis on edelleen ihana <3 keksein sulle kaksi factaa ;) 1-maailman paras bloggaaja 2-kaunis
    >www.olennormaali.blogspot.fi<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiiih kiitos!! x3 <3 ehkei noi factat oikee sovi mut hyst :D

      Poista

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3