Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Tell me why we've gotta stop. I just want to let it rock!


She didn’t wish that she were normal. She didn’t wish to be like eve
ryone else. At one point, perhaps, she had. Once upon a time, she’d wished to be normal. She’d wanted to be loved. Se didn’t anymore, though, and that was the bit that she chose to focus on. There was something wrong with her, but she wasn’t going to fix it. she wasn’t going to change herself and let anyone think that they might outsmart her. She wasn’t going to let anyone think that they might escape her. They wouldn’t. They couldn’t.

  Lyhty ja Laama lähtivät johonkin hevon perseeseen, enkä tiedä miten pärjään ilman lyhtyä.. Keijun (<3) kanssa onneksi olen jossain vaiheessa! tulee kivaa! olis kiva nähä kyl toisenki kerran sillä viikolla, vaikka Pulleaa siinä samalla! pitäisi palauttaa muistitikku jossa on kuvat torstailta (oliko se torstai? :D) pointti oli, että minulle tulee tylsää.. en varmaan mene iskällekään, ellen sitten mene kinumaan rahaa. huh kuulostinpa tunteettomalta, mutta en yleensä tee siellä muuta kuin kinaan iskän kanssa, leikin koirien kanssa, ja luen :D tylsä elämäni. mulla on kuitenkin ikävä ketjua ja riipusta :/ eli ehkä menen? näin ketjun Pitsi yössä, mutta vain nopeasti, ja Riipusta en ole nähnyt 3 viikkoon saatana! ei rageja :D
jaa siitä hyppäämme seuraavaan asiaani eli, minä olen taas suunnitellut asioita :D  mä olen aina se ketä suunnittelee, ja sitten kysyy ihmisiä mukaan jos minkin näköisiin juttuihin. tykkään suunnitella, ja olen järjestelmällien, ja inhoan jos en tiedä mitä tapahtuu, joten parasta on jos itse suunnittelen kaiken XD mutta taas eksyimme pois asian ytimestä, eli olen suunnitellu yhden yön yli kestävää helsingin reissua! tosi mahtavaa eikö!!? (valehdelkaajosseiole)  K eli äitini miesystävä on töissä hesassa, ja yöpyy aina hotellissa, joten äitini voisin majoittaa sinne, ja itse ostaisimme huoneen hotellista neljään henkeen mikä olisi vain 21 euroa! ja koska äitini on siellä, emme joudu kulkemaan bussilla mikä maksaa yyli 40euroa, mutta joutuisimme kyllä maksamaan äidilleni hieman bensarahaa n. 10-15euroa D''; kiskuriäiti, tullut lapseensa :D<3haluaisin mennä sealifeen!! tai korkeasaareen! ja shoppailemaan!
 Lyhty suostui ilmeisesti mukaan, ja kyllä me Laama saadaan suostumaan mukaan ;) ja ajattelin pyytää Keijua, mutten ole saanut kysyttyä,kun tämä ei ole yhtään varmaa. no nyt hän sen vissiin sitten lukee täältä blogini kautta :D mitä sanot tuletko? ;) okei se kuulosti kosinnalta... ehkä lopetan tän höpöttämisen :D ootte kuunnellut mua jo muutenkin aika paljon, ja tekstissäkin on varmaan paljon kirjoitus virheitä, mutten jaksa tarkistaa niitä, koska ruoka.
-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3