Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

keskiviikko 9. toukokuuta 2012

sorry for party rocking!!!!!!!! (emotionalbreakdown)

SANAT EI RIITÄ!!!!!!!
JVHFBNEARBG
AWR
G
AERW
GAE
RG
AER
G
AERGAERGNPIAWRNGAEW
RGH
ER
TH
EATHETAGHIAERH
ET
AHAEETERTJSH
4TJS4WTW45RK57WI
OON ONNELLISEMPI KU VARMAA IKINÄ ENNEN
ONE DIRECTION SUUNNITTELEE EUROOPAN KIERTUETTA!
ei oo varmaa viel tuleekne suomeen tai mitään, mut äiti sanoo et jos ne tulee ees Ruottiin ni pääsen ehkä kattoo niitä siellä!!!!!!
mä tiedän et kuulostan tyhmältä ja idioottimaiselta hullulta téiniltä, mut ku lyhty kerto siitä mulle, ni aloin kiljumaan ja itkemään!! juoksin pihalle ja kiljuin ja hypin paljas jaloin kivikoissa ja vaan huusin!!
sit soitin Keijulle, ja me  mä paruttiin siin  puhelimes vaa ihan täysil ja kiljuttiin ja ihkuteltiin sitä´ihan sika kauan ja sovittiin et mennään sinne ihan 100% varmasti!!
sit menin alas ja ootin et äiti tulee suihkusta, ja ku se astu ulos se katto mun levinneitä meikkejä ja sano "joojoo kyl mä kuulin ku sä kiljuit tuol ylhäällä, joo tiiän et one direction ehkä tulee, kyllä saat mennä!" mä vaan itkin siin äidin edessä, ja sanoin jotain et "mut ei sitä tiiä vielä, mut jos ne tulee ees ruottiin ni pääsenkö sinne?" sit äiti vaa et "No katotaa nyt, ehkä" ja iski silmää!!! MÄ EN KESTÄ KUOLEN!!!  ihme ettei naapurit tullu valittaa!!

mä vaan itkuface :D meikit levinnei ja tällee :D oli pakko laittaa XD sanokaa vaa hulluks, en kiellä



 PLUS SITTEN VIELÄ!!
MEIJÄN SÄRKKIS PORUKKA ON VIHDOIN TÄYDELLINEN!!!!!!!!!!!!!! minä, Vadelma, Keiju, Kuningatar, + vissii Lyhty ja Laama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

JA HUOMEN MEEN TUNNIKS SHOPPAILEE ÄITIN KANS
 JA OSTIN JUST ONE DIRECTIONIN RANNEKORUJA, KIRJAN JA TILASIN NIIDEN TOUR DVDN!!!!!! + gleen 2 tuottiksen!!! <33333333333

ja One directionilt tulee uus musa video!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 ehkä.

my house



jaja ME KATOTTIIN ÄITIN KANS ÄSKEN LONTOON LENTOLIPPUJA!!!!!! ei se oo yhtään vvarmaa tai mitään. me vaan katottiin ja suunniteltiin vähän, mut ei sitä koskaan tiiä!! oon ikune optimisti!

jaja huomen on liikunnas pesistä, eli mun lempparia, ja meen rulliksilla kouluun!!
ja sori vaan tälläne emotionalbreakdown, mut mun blogi, ja tänne vuodatan kaiken. ei tartte lukee jossei haluu

. mut nyt meen jos vaik selviisin hengissä!!! huome parempi postaus!
-CrazyAlice-

6 kommenttia:

  1. Mäkin itkin täällä! En ehkä niin paljon ku sä :D :D mut kumminki!! MIETI!! JOS PÄÄSISIN TAPAA NIITÄ NI MÄ NIIN HALUISIN HALATA NIITÄ KAIKKIA!! :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MIETI!!!!!! itken taas kiitos... :D SIT VOISIT KOSKEE NIIHIN JA NE VOIS EHKÄ PUHUU SULLE TAI SANOO HEI TAI SÄ VOISIT PUHUU NIILLE JA SILLEE JA TÄLLEE JA MÄKUOLISIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN1!!!!!!!!!!!!!

      Poista
  2. Oooott niin happy face tos kuvas!!1 :DDD Ihana! Särkkis<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oonki ihan happy siinä!!! <33 XD särkkiiiis <3

      Poista
  3. HUOMAA ETTÄ PERJANTAIN RÄJÄHTÄÄ?????!?!??!!?!! let's eat cats, junou what i mean ;)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PERJANANANANTAII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 let's eat cats vaa >>:D

      Poista

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3