Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Äitien päivä

otsikon mukaisesti, aijon tämän postauksen omistaa rakkaalle äidilleni.
Akllxbfcaaifu3a_large
Monet sanova, että näytämme äitini kanssa aivan samalta, äitini vain on vanhempi. Luonteemme taas ovat täysin erilaiset, sillä sen perin isäni puolelta. ja koska luonteessani on paljon isääni, joudumme usein äidin kanssa riitoihin. vain pari kertaa olemme riidelleet kunnolla, vaikka huudammekin toisillemme paljon. olen paiskinut ovia, lukittautunut vessaan, kiljunut niin että naapurit ovat tulleet katsomaan ja näännyttänyt itseäni omassa huoneessani.
Vaikka olenkin aina ollut helppo lapsi, niin nuoruuteni on korvannut kaikki ne hankaluudet mistä äiti silloin jäi paitsi. Syömishäiriöt, masennus ja muutenkin säröilevä luonne, ei ole ollut helppoa äidille, vaikkei hän sitä  myönnäkkään. En kyllä sanoisi äidinkään olevan niin kauhean helppo ihminen olemalla ylihuolehtiva, mutta samalla välinpitämätön minua kohtaan. tästä voin syyttää vain äidin omaa menneisyyttä. Hänen omia lapsiaan, hänen isäpuoltaan ja minun isääni. eniten varmaan meitä lapsia. Riitelemme koulun käynnistäni, K'sta, huoneestani, vaatteistani, hänen vaatteista ja siitä ettei minua kiinnosta (:D)  kuitenkin, olemme aina selvinneet kuiville, vaikkakin jotenkuten, lukuisista riidoistamme.
423732_large
Äiti on vahvin ihminen kenet tunnen, enkä halua satuttaa häntä lisää. Hän on kokenut paljon pahaa yhden elämän ajalla. Menettäny ehkä tärkeimmän ihmisen ketä voisi kuvitella, Tullut petetyksi ja kärsinyt Sairauksista. Silti Hän jaksaa auttaa ja kannustaa minua, ja kuunnella valitustani päivästä toiseen. Tiedän myös voivani luottaa Äitiini. Monet ihmiset ovat sanoneet olevansa kateellinen meidän Äiti/tytär-suhteestamme, ja olen itsekkin siitä iloinen. Äiti on se jolle voin kertoa ihan kaiken.
Äiti on se ketä ikävöin jo parin tunnin jälkeen erostamme. Äiti on se, kenelle ensimäisenä soitan, jos tarvitsen apua.

1323085927_9_large
niinkuin montakertaa olen sanonut itselleni:
K'lla ei ole väliä. Koulun kusipäillä ei ole väliä. Minulla itselläni ei ole väliä.
Mutta äidillä on väliä. Äidin tunteilla on.
sillä tavalla ajatellen minä kasvoin, enkä luovuttanut, vaikka niin monta kertaa olen sanonut haluavani muuttaa Laitilaan pois tästä kaikesta. luuovuttaa.
Äiti on ollut aina se asia, mikä minut on tähän kaupunkiin ankkuroinut. Ei ystävät eikä Koulu, vaan äiti.
yritän pärjätä K'n kanssa vain äidin takia. Yritän pitää itsestäni, jotta äidin ei tarvitsisi huolestua. Yritän pärjätä koulussa, jotta äiti voisi olla minusta ylpeä. Haluan vain äidin olevan onnellinen siitä, että olen täällä, ja Haluan äidin olevan onnellinen ihmisen kanssa, ketä hän rakastaa.
1075094_460s_large
Tietenkin rakastan myös isääni, mutta koska nyt on äitienpäivä, ja minusta äitini ansaitsee ylistystä, saa hän ihan itselleen omistetun postauksensa. Äiti, olet parhain ikinä <3
Tumblr_lksps8xmhw1qzcaego1_500_large

-Alicewholoveshermom-

1 kommentti:

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3