Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

torstai 19. tammikuuta 2012

so get up, get up, get out of my head, and fall into my bed instead. ;)

aamulla kun heräsin, oli paha olo ja mahaan sattui sattuneesta syystä.. äiti silti käski minun mennä kouluu ja tulla vaikka sitten kotiin jos alkaa sattumaan viel enemmän.
no olin siellä sitten ne 2 tuntia ja lähin kotiin.. menin kirjastoon sitten venailemaan bussia ja lukemaan häälehtiä.
vihdoin pääsin kotiin ja hain kuumavesiputelon ja laitoin sen mahan päälle. taisin nukahtaakkin vähäksi aikaa.

nyt ajattelin alkaa tekemään tätä uutta ulkoasua :)
hei muuten! eilen kun paperi oli meillä, me mentiin ulos ottamaan kuvia (taino mun piti ottaa kuvia paperista) ja arvatkaa mitä!! no ekaks paperi otti sen kameran ja käski mun pysyy paikallani ja tällee ja sit se alko ottaa must kuvii, no mähän en tunnetusti siitä tykkää ja sillee ja aloin kikattaa ja vaivautuu. mut sit vähän aijan päästä ku olin ite ottanu kuvii paperista ja se taas toisen kerran yritti ottaa musta kuvia. oli hiukan helpompaa,  vaikken silti siitä tykännytkään.. ei ne kuvat varmaa mitää onnistuneita oo, mut kuvia silti! :D mun on pakko oppii olla kameran sillä puolella, jos joskus haluun saada kunnon rippikuvan :D (+ sain syntymäpäivälahjaks ihanan keittokirjan ja reseptikirjan! kiitoos <3)
-Alice-

ps. tervetuloa uusille ihanille lukijoille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3