Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

keskiviikko 7. joulukuuta 2011

So young, to be fighting so many.

 you and me sitting in the tree
F-U-C-K-I-N-G
tänään oli mantsan koe ja se meni ny "vähän" perseelleen. laittoin että Venäjän yläpuolella oleva saari olisi ollut Chile ja sain kuulla kokeen jälkeen, että se on etelä-amerikassa :D olin lukenut jo edellisenä päivänä, mutta silti en tajua mitään maantiedosta! heikkokohta! se ja kemia!

 mikä parasta, meillähän on tietenki Kemian koe huomenna, ja arvatkaa kuka unohti kirjan  ja vihon kouluun.... T_T toooheeeloooo!!!! mua harmittaa nii piruste!


 miten mä opin muistamaan asioita!!! :( ääääääh!!
 muisti on kuin kanan lento!

 Nytkun en voi harjoitella kemiaa, teen historiaa! hissasta mä yritän 10 toristukseen! ei tuu onnistuu mut yritetään! oon tunneilla nätisti ja hiljaa. en piirrä ja viittaan. saan kokeista ihan hyviä numeroita ja ryhmä töistä saan kymppejä tai kymppimiinuksia! yritän yritän yritän, vaikka mitään mun päähän ei menekkään :D
 mutta sitten iloisempiin juttuihin! eli huomenna Permanentin ja Pillerin kanssa kaupnkiin! he auttavat minua tekemään kuvistyöni valmiiksi ja muutenkin menemme kuvaamaan! äly kivaa siis tuloillaan!
mul on oll ikävä meijän hetkiä <3

 koulussakin menee nyt paremmin kun mulla on siellä hauskaa. heräämisetkään ei oo niin vaikeita, ku tietää et joku oottaa suo koulussa! ja meillä on ollut hirveän kivaa tunneillakin! mm. teimme kuviksessa mainos laatikon ja minä tein Keken kortsu Oyn tuotteen ! pestävä ja uudelleen käytettävä kortsu nyt lehtipisteissänne ;D hehhe kiitos ideasta ;D

oon kuunnnellu nickelbackkii ihan täpöllä kun niiden uus levy on nii mahtava :D joistain raskaammista biiseistä en tykkää mutta jotkut taas ovvat järkky hauskoja xD sika pervoja ainaki :D
tällä hetkellä olen yksin kotona ku äiti on Zumbaaaaaaaaamassa :D mäki haluisin mukaan *3* mut äiti ei ota sitä kuuleviin korviinsa.. T_T
 nykyään mulla on kokoajan sellanen tunne, etten jaksais tehä mitään muuta ku pitää hauskaa. koulutyöt ei onnistu, kokeisiin luen pakosta ja tää hissakin tympii.. Äiti raivoo (mikä on osaksijuuri tuon koulun takia) ja se huutaa mulle pienimmästäkin asiasta, kuten siitä etten lähde viittäminuuttia liian ajoissa kävelemään bussipysäkille jotta joutuisin kyköttämään 15 minuuttia siellä kylmässä..

 laiskottaaaaaaaaaaaaaaa vaan koko ajaaaaan.... olis jo joululoma...




 awawwaaaaaaaa.....


 en keksi enää mitään kirjotettavaa!! :( keksikää jotain sanottavaa mulle!


 ainii! se  kaveri postaus on YBER myöhässä mutku tää kone sekoo! tai oikeestaan moviemaker seko!! enkä yhtään tiiä millon ehtisin tekee sen! en voi tehä sitä koskaa ku joku on kotona :(
ei mul muuta -Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3