Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

keskiviikko 28. joulukuuta 2011

how can you make me like this?







"hmm...seuraavana käsittelen kaikkein vaikeinta ystävyys suhdettani ! tämä henkilö pitää minua hirviönä ! ainakin mitä olen hänen puheistaan päätellyt... se ei tunnu hyvältä.... siksi en voi olla hänen kanssaan oma itseni vaan esitän juuri hänelle sopivaa ystävää..... minulla palaa hermot pikkuhiljaa......joo olen harmaa ja pukeudun "tylsästi" mutta sellainen minä olen ! tykkään irrotella mutten aina samanlaisesti kuin sinä ! olet satuttanut minua monesti ja minä sinua myös mutta sellaista elämä on ! totuuksia on kestettävä ! muuten ei pärjää ! sinä sanoita että arvostat erillaisuutta....et taida arvostaa minua lainkaan

kaikesta huolimatta....pidän sinusta silti..toivottavasti saamme tämän toimimaan...."
 hirviö? sinäkö? enpä usko.. rakastan sinua, enkä pyydä sinua muuttumaan, vain ymmärtämään. olet kuin pieni perhonen, joka ei tahdo ymmärtää ettei olekkaan enää toukka. mikset voi olla omaitsesi? Silloin kun sanoit olevasi oma itsesi, etkö ollut? olivatko kaikki sanasi ystävyydestä valhetta? esitystä? ja vaatteista! tiedätkö, että sinä aina vedät erilaisen ja tylsän vaatetuksen puheen aiheeksi. minä en tunne niin. minä sanoin että arvostan erilaisuutta, enkä valehdellut. olet saanut aivan väärän käsityksen? näinkö tosiaan näet minut?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3