Well my name's not Alice but I know how she felt
When her world started turning into something else

cuties

"some of the most beautiful things are unexpected (kind of like you)"

perjantai 25. marraskuuta 2011

Why is the rum gone?

Hei! muokkailin blogini ulkonäköä! mitä pidätte??!! :D kommenttia!! en pure! :D kovaa...

Viikonloppuna minun piti mennä Isäni luo viikonlopuksi mutten sitten mennytkään, sillä huomenna lauantaina on A'n ja T'n kiitos päivä juhlat! (niiden keiden häissä olin)   A on jostain ameriikoista, joten kiitospäivä on hänelle todella tärkeää, enkä halunnut tuottaa pettymystä. niinä jäin kotiin peiton alle nukkumaan. ihanaa nukkua univelat pois <3

Kävin tänään pisaran kanssa kauungissa. ostin elämäni ensimmäiset tekoripset! :D niiden laittamisessa on aika harjoittelu mutta ole himoinnut niitä näääääääääääääääääin kauan <3
kävimme myös Tiimarissa ostamassa tarvikkeita Historian työtäni varten. teemme Suomi vihon, jossa ylläripylläri kerromme suomesta! Teen työn yksin mikä harmittaa minua hieman, mutta eeei se haittaa paljottaa :) tavalliset ryhmätyöt olisi silti kiva tehdä porukalla.






Porukoista puheen ollen! tiedätte, että yleensä luokille syntyy 'ryhmiä'/'ystäväpiirejä' joiden kanssa hengaillaan. minusta on alkanut tuntua etten kuulu yhteenkän luokkamme 'piirin' vaan  menen sieltä täältä tänne... ei se sinäänsä haittaa, sillä yritänkin tulla toimeen kaikkien kanssa. Pullee sanoi josks 'minusta on kiva ku Alice tulee aina välillä meijänki kanssa juttelee' se on jäänyt mieleeni, ja vaalin sitä sisimmässäni <3 silti onhan se surullista, mutta itseppä valitsin yrittäväni elää tällä tavoin.

Nykyään kyllä banaani on hengaillut useasti kanssani, ja olemme puhuneetkin hirveästi erilaisista jutuista. ennen en ollut niin läheinen hänen kanssaan, mutta nyt olemme tutustuneet paremmin. vaikkakin yhdessä olomme johtuu vain siitä ettei hän tahdo olla permanentin ja pillerin porukoissa, kun he hengailevat vain poikien kanssa. minua ei sinäänsä haittaa olla poikien kanssa, mutta minulla on tämä 'poika kammo' (:D) joka estää minua. Ei mitään Ma'ta tai EE'tä vastaan! mukavia tyyppejä! olin ennen heidän kanssaan samalla luokallakin! minua ei edes haittaisi vaikka Permanentti tai muut heistä seuristelisivat jommankumman kanssa, kunhan kumpikaan ei petä heitä! muuten tulee turpiin ;)<3 M ainakin on sellainen naisten mies (minkäs mies komeudelleen mahtaa ;D) muttajaa mikä minä olen rakkaudesta puhumaan :D




No mutta minä menen nukkumaan hei hei :)
-Alice-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristäisi hirveästi! <3